lauantai 7. tammikuuta 2012

07012012

 "Ne kääntää mun lasin ja koittaa kaataa siihen jotain Schweppesii"



Täs nää mun kenkulit mitkä sain joululahjaks mummolta, ku en oikee keksiny mitn toivetta mut olin ite ostamas näit kenkii ni sanoin sit mummolle et joo no käyppä ostamas mulle sellaset kenkulit. Ihanat ovat lämpimät ei palele ainakaa pohkeita. Mut varpulit kyl jäätyy jos kävelee sellasessa lumisella maalla ni kerää ihan hirveenä lunta ja sit ne kastuu, ni eipä oo kiva. Mut nää on ihanat ku nää käy jopa mun takkiin sillee kivasti. 







 Mullapas on maaliman ihanimmat villasukat! Mummu teki ne mulle joku parisen vuotta sit, näit mä aina käytän yöllä ja aamusella ko varpuleita palelee. Ne on söpöt! Tarkotuksella halusin mummulta eriparia olevat villasukat, niinhän se teki ja niistä tuli hassut. Monet on kysyny et miks sulla on eripari sukat. No selitys on yksinkertane. Hih!

Tää oli vaa tälläne väli postaus ku en oo saanu aikaseks oikeen mitää. No tänää sain aikaseks siis kuvailla itteeni tuol pihal. Ja muutenki ottelin kaikkei kivoi kuvii. Lisäilen tähän viel myöhemmi lisää hiusten värjäys kuvii ku tnää oon jopa värjänny hiukseniki MENI 3h et värjäsin mu hiukset! huhhuh kyl alko tympii jo. Nyt menis tekee kinkku pekoni piirakkaa, siitä kans sit eri postaukseen! hiphei

1 kommentti:

  1. Ihana blogi, älyttömän upeita kuvia :---) Oot ihan sairaan hyvä valokuvaamaan :o ♥ tykkään! Käy visiitillä myös mun blogissa ja liity toki iloiseen lukijajoukkoon jos tykkäät: http://onoffopenclose.blogspot.com/

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩