sunnuntai 8. tammikuuta 2012

08012012

SWEET HOME!
Sisustus haaveilu postaus (jossa ei niinkään järkeä).


Heijsan nyt on taas sisustus vimma iskeny mulle, mutta tokihan en pysty omaan huoneeseen mitään suurta remppaa tekemään.
#1 koska haluaisin laminaatti lattian, Mutta se ei ihan noin mene koska itselläni on kokolattia matto joka on miljoonia vuosia vanha kulunut karvainen ruskea kamala matto joka ei lähe millään pois. Joten se pitää unohtaa ja haaveilla et joskus tulevaisuudes saisin parketti/laminaatti lattian.
#2  haluisin kuvio tapetin seinälle efektiksi ja maalata loput seinät (Ruskea,turkoosi,lime,roosa/pinkki). NO tämäkään ei onnistu koska asumme niin vanhassa talossa ja mulla on tällähetkellä seinät sellaista niinku pahvia ja sen alla on puu seinät luultavasti joten se ois ihan seinä remppa tehtävä yms. et onnistus tehä mitn noin suurta.

Joten taidan tyytyä haaveiluun ja esitellä kuvien kautta mikä ois musta se just tän hetkinen ihanuus mulle. Tänä keväänä kun valmistun koulusta, olisi suunnitelmissa muuttaa kotoa pois omaan kämppään, joten siellä sit ihan aluksi jos kaikki uudet sängyt,matot,hyllyt,pöydät yms uusittas. Ni kyllä heti muuttus meikäläisellä kaikki! Nimittäin nykyään mulla jokainen mikä mun huoneessa on ni ei todellakaan käy mitenkään yhteen tms. + mun huone on täynnä kaikkee ihmeellistä roinaa ja muuta hilpetööriä et ne ois aika laittaa piiloon ja tehä aikuismaisemmaks meikänki asuin ympärystöö. Kuvat we<3it.


Tyyleissä moderni,avara ja vaalea on musta se kaunis juttu, mutta..


Kodikas ja tunnelmallinen on mun mieleen. Ruskean eri sävyt ja rottinki käy niin hyvin toisiinsa.



Tää on myös tosi ihana jotenki emmä tiiä onkse toi et on mattapintaa ja on kiiltävää. Mut joku täs kuvas on et KYLLÄ toi vois olla mun makuuhuone. Mut en tajuu miks tossa on vieres tollene joku ihme huone ja se on avonainen??



Nää kaks ylempää on aika hauskoja miten tilaa voi käyttää sillee hauskasti et siitä tulee näyttävemmän näkönen. TOSI hauskoja. Ois semmonen joku paikka aina missä löhöillä tyynyjen kanssa ja olla koneella ja lukee kirjoja, ois vaan niin kiva jos omistas tommosen pikku onkalon.






Näis on kans sitä mistä mä pidän, en vaan tiiä mitä. Varmaankin se et jokaisessa 4ssä kuvassa on jotain jota pitää tarkkailla. Tai siis meinaan et on jotain sitä silmän ruokaa. Mun mielestä jokaisessa huoneessa täytyisi olla sellainen joku kohde jota välillä on pakko silmäillä koska se vangitsee silleen. Vähän vaikee selittää näin yhtäkkii mut kumminki toivottavasti tajuu jotenki.. Noi keep calm and sleep ja keep calm and carry on tekstit on NIIIN söpöjä. Haluisin tollasen lakana setin + tollasii koriste tyynyjä mis ois kruunuja.



Edelleen PINKKI ja eläinkuosit on se mun juttu. Niistä en tuu koskaan luopumaan! Tuo alempi kuva on ehkä PIKKUSEN yli menevä mut kumminki periaate tuli varmaan selväks?



Nääki on tosi hienoja ja moderneja et ois pojalle ja tytölle omat puolet yhes huonees. Tai no miksipä ei vaikka tytölle ja tytölle tai ihan miten vaan voishan noi värit olla vaikka musta ja harmaa ja ne ois pojille tarkotettu. Mut toi on sika hienon näkönen huone toi alempi kuva!


MY ROOM, MY ROOLS
No joo mulle kelpaa tää mitä mulla on ja kattoo sit tulevaisuudes mitä sitä on varaa tuhlata sisustukseen. Mut sai varmaan selvää et mimmosest pidän. Väreistä,avarasta tilasta ja tilan käyttö otettu huomioon, pinkistä,ruskeasta, vaaleasta sisustuksesta,Tummasta ja tulisesta, printeistä, Erinlaiset kuosit on pop. Klassinen, moderni ja  tyylikäs on minust kans aika cool.


Palataan jossain vaiheessa sit uudellee näihi sisustus juttuihin kun nyt on toivottu oma huone postausta, ni se pitäis täs väsäillä kuhan kerkiää. Eli se on moikksan tällä erää.

6 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia tässä postauksessa :) Kysyit arvosanaa ja mä antaisin sun blogille 9 :) Ulkoasu on muuten kivan yksinkertanen, mutta banneri ei mua oikeen miellytä. Tää sisustuspostaus teki muhun vaikutuksen, siispä (aika harvinaista mun suusta) saat uuden lukijan :D

    (minnasworld.blogspot.com)

    VastaaPoista
  2. Oi kiitosta kiitosta jos kerran miellyttää (:

    VastaaPoista
  3. Aaaahh luoja jos tuollaisessa paikassa saisi asua mistä nuo kuvat on! Tosin minun käsittelyssä ne kaikki varmaan räjähtäisi...... :D

    Arvosanaksi blogille 8-9! Loistava ja söpö <3

    VastaaPoista
  4. noi ensimmäiset 4 varsinkin on tosi ihania, sulla on hyvä maku :)

    VastaaPoista
  5. Hih tänks (: pitäähän sitä silmää ollakkin koska emmä nyt turhaan kouluja siihen käy :p

    VastaaPoista
  6. Aivan ihanan inspiroivia kuvasia nämä keskiosan kuvat

    :>

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩