maanantai 9. tammikuuta 2012

09012012

KEEP CALM and CARRY ON !



Koulus nyt täs jotain 6 tuntia työstäny tota. Ehkä ei niinkään paljoo.. Joku 4 h ehkä riittänee. Mut joo siiis meillä oli aiheena tehdä jokin kolmiulotteinen työ. Ja en millään keksinyt mitään ja sit rupesin miettimään et hetkonen mimmosen taulun mää haluan. No heti ekaks et joo ton keep calm and carry on teksti jutskan mä haluun ja no ekaks leikkasin kapalevystä noi kirjaimet. (ois voinu kyl olla paljon paksummastakin, ni ois tullu paljo enemmä 3ulotteiseks. No mut joo sit kävin ostaa sopivan taulupohjan ja tuohan on sellane tosi paksu pohjainen et se oikee erottuu.  No joo sit sen jälkeen maalasin tonne taustalle ton lipun ja sit kuvio telalla tein noi valkeet täplät tonne taustalle. Sit vaan piti enää kiinnittää noi kirjaimet. Helppoo ja saa kivannäkösen taulun aikaan! Pitäs viel tonne noihin nurkkiin tehä mustalla kans tota kuviota tolla telalla ja laittaa lakka pintaan ni VOLA.


Tytyjen kans sit hieman pelleiltiin teean työllä ku se tekee tollasia käsi figuureita. Itse teen eläin figuurin ja teen My Little Pony sellasen ison ponin ! Okei ei se niin jätti ole mut ainaki 2 kertaa se oikee koko. En oo vaan kuosia sille suunnitellu viel ollenkaan enkä väritystä. Mut joo eiköhän tota ens viikkoon mennessä oo jotaki keksiny. Pinkki/ violettihan siitä IHAN varmasti tulee. Mut katotaan ny.


Lopuks viel tää mun hiusväri sekoilu tähän lopuks ku lupasin tos ykspäivä laitella kuvaa. MUTTA en sit jaksanukkaan laitella ja se sit hieman unohtu. Kuvathan on sitä mitä on eli EIPÄ oo mitn kasvokuvaa tai hiuksista kuvaa ku unohin ottaa. Mut jooo onneks sain värjättyä hiukset! Värjään aina noil samoil 2 väril. Mä vaan en osaa vaihtaa ainetta ollenkaan ku noi on jo tarpeeks hyvät! Viimeks oon värjänny sillo joskus marraskuussa. Jos sitä seuraavan kerran sit menis parturiin ja sanos et tee jotain näille tms. Ni sais uutta lookkii.. Mut joo tää lähtee nyt saunaan, sit leffa pyörii ja nukkumaan. Aamulla pitäs olla 05.45 hereillä ja menossa kajaania kohti klo 6.55 kouluun ! TSAO


1 kommentti:

  1. Itse olen käyttänyt samoja liven hiusvärejä kun olin blondi ja erikseen kun oli musta tukka! :) Oon tykänny myös hirveesti, väri jää tosi hyvin päähän, blondikin vaalentaa kivasti vaikka ei värinpoisto olekaan.
    Oon aina tahtonu kokeilla olla punapää, kun liven punainen näyttää just sellaiselta kirkkaalta :)

    kiva blogi muuten!
    munkin voit käydä kattomassa, aika tuore on kyllä vielä...
    http://ihanata.blogspot.com/

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩