maanantai 30. tammikuuta 2012

30012012

NEWSPAPER NAIL'S




Ekaks kerraks tää lehti printti tsydeemi onnistu kohtalaisesti. Parannettavaa on! Mut täytyy seuraavaks iha tosissaa kokeilla tota alkoholin kanssa. Pelkäsin iha hirveenä et kynsiin jää just jotai outoo tekstii, Mut huh tajusin sit viiveellä vähä et nehä sanat menee väärinpäin eikä kukaan älyä mitä niis lukee.(sori kuvan huonolaatuisuus, kännykkä kuva.)

Ideani sain kun joskus youtubessa katastelin videoita. Parempaa lopputulosta sais alcoholilla mut sitä mulla ei ollu mut vesi käy tähän juuri hyvin. Sit täs vähä tutoo enemmä youtubesta.




8 kommenttia:

  1. Oivitsi miten kivat, täytyy itekki kokeilla tota tyyliä. -pl

    VastaaPoista
  2. Vitsi miten kiva idea! Oon lukenu joskus ennenki tälläsestä mut noi videot
    auttaa nyt kyllä mua toteuttaa tälläset itellekkin ;D

    VastaaPoista
  3. Mä oon kokeillu noita sanomalehtikynsiä mut en osannu :D kiva blogi kun tykkään itekkin kynsienlaitosta :)

    VastaaPoista
  4. Sähän olet onnistunut noiden teossa ihan hyvin! Minä kun yritin niin eihän siitä tullut yhtään mitään :D

    VastaaPoista
  5. Joo no tosissaa sai painaa aika kovasti et sitä jäläkee tuli mut noo kai sitä kaikes aina kehittyy ko tarpeeks kokeilee. Mulle toi oli eka kerta kun kokeilin :)

    VastaaPoista
  6. Ihan hirveen kivan näkösiä kynsiä teet! :>

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩