torstai 2. helmikuuta 2012

02022012

HEY HO, SAILOR NAILS




Eilen lupailin jotain uutta kynsiini ja tässäpäs sitä. Ideana oli toi ankkuri ja tuota sitä sit rupesin miettii et miten laittasin sen jne. Noo google oli taaskin kaverina ja sieltä sit nappailin tällästä ideaa. Musta toimii tosi hyvin tää. Okei mun raidat failas ja ois voinu toki tehä sillee siististi et ne ois ollu ihan suorat ja nätit mut joo käy nää näin vinon näkösenäki mulle muutaman päivän. Oon siis oikee kätinen ja tuota kuvat on vasemmasta ja tuo ankkuri failas vasemmas kädes kunnolla ! Oikeen käden ankkuri on JUST täydellinen. Noo kerrankin näinpäin.








Aamusta mulla oli vähän joutilas aikaa niin näppäilin muutamia kuvia mut en jaksa tästä postauksesta tehdä mega pitkää joten annan olla nää muutamat täs kynsipostauksen yhteydes vaan huvikseeni. Aamusel taas oli ihan sikana pakkasta ja oli just sellane päiväet mulla alkaa 12sta. No ei siinä menin kylälle ootta bussii ko se lähti 10.40 melkein perillä sit tajusin et JOUDUN kävelemään koululle linja-autosta jäätyäni. Koska muut meidän luokalla jotka omaavat auton oli koululla jo korvaamassa rästiin jääneitä kursseja. Noo minä sit sen 1km kävelin reipasta tahtia kunnes tajusin et ei hele mähän jäädyn. Pakkasta oli se -30 ja meikä tsippailee sen 2-3 km legginsseis. Jauu oli aika kivasti jäässä jalat,naama ja kädet ku olin koululla. Mut onneks en joutunu kävelee pois koulusta, ku pääsin kaverin kyydillä kaverille ja siel pelattiin pleikka1sel vähä nostalgia pelejä ! Mikkihiirtä ja crässei. Jotain niin legendaarista, tiia tais voittaa mut miljoona kertaa auto crässis voitin sen jopa kahdesti. Nooo täytyy harjotella kotona koska omaan itekki saman pelin, jospa musta tulee viel joku päivä yhtähyvä ku tiiasta. Ihanaa kun tulee viikonloppu niin saa nukkua pitkään ja nyt tänä vklppna aattelin vaihtaa järjestystä huoneessani, koska oon AIKA kyllästyny jo nykyseen. Saa nähä saanko aikaseks kumminkaan mitään ! TSAO


7 kommenttia:

  1. BANG! on vissiin cutepolish kynnet?

    VastaaPoista
  2. Jeap niinnon :) löysin pelkkänä kuvana ton sit sitä enne kattelin tuubista ton videon alun mis se tekee ton kuosin. Ni sit en aatellu sillo viel et tekisin mut sit löysin sen kuvan ja olin et aaww pakko noi lakkailla :DD

    VastaaPoista
  3. Ihanaa! Sait mun kynsi innostuksen heräämään taas eloon:) Mitäköhän tänään keksis ^^

    itsomekindofjoke.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Oi, nää kynnet on tosi söppänät! Just mun tyyliset, osaisinpa tehä iteki :)

    http://chiquine.blogspot.com

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩