sunnuntai 5. helmikuuta 2012

05022012

J.L. RUNEBERG'S DAY










Tänään siis vietetään Johan Ludvig Runebergin päivää. Ei kovin erikoinen päivä mun kalenterissa. Mut on siinä jotain hyvääkin. Saa syödä runebergin torttuja! Äiti meillä kotona leipo erikoisia runebergin torttuja, tai no ei ne nii erikoisii. Tuo kuorrute oli vaaleanpunaista sen siasta et se oikeesti on valkeata. Tosi hyviä oli ja maistu ihan oikeelle kaupan valmistamalle. No joo toinen päivän kohokohta oli kun mummo ja ukki tuli kylään ja mummu toi mulle uudet villasukat. En oo nyt 2 vuoteen saanu uusia villasukkia ni jo oli aika saada. Viimoisessa kuvassa on mun viimeinen kuviksen työ jonka unohdin esitellä nyt viikolla. Aihe oli vapaa mutta piirrustus tekniikkana oli lyijykynä (erisävyt). Käytin enimmäkseen B6-B4 kyniä ku halusin tosta työstä tosi tumman. Mut korjattavaa viel on ja tummuutta täytyy viel lisätä ni se on sit valmis!

Oon niin innoissani ku enää on vain maanantai ja tiistai koulua ja sit se koulun käymine kai oli sit siinä. Koska keskiviikkona 10 alkaa top. Meen siis työssä oppimaan kajaaniin sisustustavara liikkeeseen ja oon siel sen 4 kuukautta. Työ aika on just sopiva ko 10-17.00  Toivottavasti mä sit viihyn siellä koska onhan se aika pitkä aika se 4 kuukautta. Ei siinä ongelmaa et se on myynti työtä,hinnoittelua, tavaroiden purkua tms. Mut se et onko siel sit paljoo sitä hommaa koska se liike on niin pieni ja ei oo just mikää sesonki kausi et lahjojakaan tarttee hirveenä. Mut joo sen näkee sit! Toivottavasti tulee siel sit olee tosi muksaa! 

2 kommenttia:

COMMENTS ! ✩