keskiviikko 29. helmikuuta 2012

29022012

LEAP DAY





Tänään siis vietetään karkaus päivää. Ei niin erikoinen ja merkittävä pv mun kohalle. Okei jotkut naiset haluaa pyytää miestään menemään kihloihin tai naimisiin. No mun kanta tähän on se et kyllä mä haluan mennä perinteisin tavoin naimisiin niin että mies kosii. Okei no kihlat taas on niin kiikun kaakun et onko se kumman. Mut miesten se hommaa ne molemmat mun mielestä on. Tänään aamulla jopa jaksoin laittaa kunnolla meikit, enkä vain hutaisemalla. Ärsyttää kun tuo iho mulla on tosi kuiva vaikka mä rasvaan sitä. Mut toki sit ku laitan meikki voiteen/puuteria se kuivattaa viel enemmän tai jotain. Noo onneks kohta tulee kesä ja ei tarvii käyttää puuterii/meikkivoidetta koska mulla naamaan tarttuu tosi hyvin väri sit ei tarttee laittaa mitn naamaan kun riittää se kaunis rusketus. Uij muutes tänään käytiin jossun kanssa kahvilla kajaanissa pekka heikkisessä ku sovittiin treffit sinne sillee et pijin kahvitauon töiden välissä. Oli hyväää punkki rullaa siellä, oikein IHANAN pehmeetä!








Yhteishyvä lehden välissä oli sellainen pieni vihkonen josta sit löysin tälläisen "uudenlaiset pannarit" ohjeen. Olin että hei vau noita on pakko tehä, koska kuvan lupaamat uudenlaiset pannarit näytästivät fantastisen ihanilta. No lopputulos oli se että mulla ne ei vaan näyttäny yhtään samalta koska ne oikeesti muistutti ihan muffinsseja ja itseasiassa ne ei maistunu ees pannarilta vaan muffinssilta. Olin pettyny tosi pahasti, koska halusin et mulla näyttäis ihan samanlaisilta mutta EI, ne oli tommosia hassuja muffinsseja.. No joo kaikkee pitää aina kokeilla, tää ei ollu oikeen suosikki, eikä mikään inhokkikaan. Mutta ihan jees ohje,maku jne. Mutta en kyllä tule tekemään toista kertaa, ainakaan tällä ohjeella. 

3 kommenttia:

  1. Miks ihmeessä sun kulmakarvat alkaa noin kaukaa... Herranjumala. Oot nyppiny kyllä hölmösti, mutta kulmakarvojen pitäis alkaa paljon edempää.

    http://1.bp.blogspot.com/_8b8dTUxU4JY/TNepY4xwXsI/AAAAAAAABW0/QP16-r8l-iU/s1600/4.jpg

    VastaaPoista
  2. ihanan näkösiä leivoksia

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩