tiistai 14. helmikuuta 2012

14022012

NORMAL DAY, MAYBE TUESDAY?



Ei kyllä taas kolaha muhun tää ystävänpäivä ollenkaan. Johtuu kai siitä koska mulla ei oo sitä yhtä ja oikeaa (MIESTÄ) Okei ystävänpäivä on tarkoitettu ystäville/tärkeille kavereille! Voishan sitä vaikka sit hengailla kavereiden kanssa ja tehä niiden kansa kivaa. Mut joo niillä on jotain omia juttuja ja ne on poikaystävien kaa ja tekee jotain ihanaa. Kenen kans mä sit vietän sitä kivaa aikaa ? Tottakai mä vietän kaikkien muiden no life kavereideni kanssa netissä chattäillen!

Päivähän mulla on menny tavallisen kaavan mukaan. Herään 7-8 aikoihin. Lähin linkulla kajaaniin 9ltä. Menin töihin, olin siellä puol 5 asti. Tulin kotia, söin. Kattelin muutaman tunnin telkkaria. Kohta saunaan ja sit telkkaria katelles taas joku aika koska näkyy simpsonit, helsinginherra, SUOMEN KAAMEIN KÄMPPÄ! SKINS !! Sit taas muutama  tunti varmaan koneella ja nukkumaan. 

Joten eipä oo ihmeellisempi ystävänpäivä mulla. Yhen ystävänpäivä onnittelun sain tekstarilla ja yhden sain parhaimmalta kaveriltani kun se kävi moikkaamassa töissä. Sit töissä pari asiakasta toivotti hyvää ystävänpäivää meille kaikille myyjillle. Mutta joo toivottavasti jollain muulla on ollu ihananpi/söpömpi päivä.

Mutta SILTI toivotan kaikille lukioille hyvää ystävänpäivää! :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩