keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

04032012

UV NAILS





Jeee nyt omistan ihka ekan uv lakan. BYS Punainen sävy oli pakko ekana ostaa koska tätä sävyy voi sit käyttää ihan muutenkin vain eikä vain baariin laitettuaan. Joskus kuhan sinne 96seen pääsen menemään niin sitten voisin kuvan nappasta ja kattua et minkä näkönen se siel pimees sit oikein on ja tulla jakamaan se teidän kanssanne hyvät lukiani! Toinen uus ostos mulle oli mattalakka. Sellaisiakaan en ole omistanut vielä ainuttakaan, ja tuo golden rosen matta oli niin halpaa.Tottakai sitä sit oli pakko ottaa testeriksi. Tämän jo kerkesin kokeilla. Mielestäni koko kynnellä tämä ei näytä hyvältä muttakun alkoi tippejä tai viivoja tekemään, tai silleen et osan kynnestä.Ni alkopahan näyttämään paremmalta. Mut musta nää matat ei oo oikein mun juttu. Vaikka kauan oon halunnukki, ni eeei onneks en oo nähinpäin hurahtanu ollenkaan.

Nooo ei siinä kaikki, näin kun tämä uv juttu riistäyty käsistä mulla oli aivan PAKKO ostaa glow stickkejä. Koska koskaan mulla ei oo baaris ollu noita isoja, ni NYT mulla tulee olemaan. En oo noitakaan päässy viel testaa koska ostin vain muutaman ja en millään raskisi avata yhtään noita. Joo eli nää mun tikut oli tälläsii isoja BECO merkkisiä ja tuota nää mun tikut on ostettu ihan normi marketista. Suomalainen sivu mistä voit tilata suoraan joka on todella suosittu nopea nettisivusto. valotikut.fi/  Itsekkin aina käyn tuolla ihastelemassa noita "pupu"korvia ja aurinkolaseja jotka ovat siis tollauset valotikuista tehdyt jokka hohtaa. esm: 1ja 2 laatua olevat 8" suorat valotikut maksavat 100 kpl 9.80€ tai 8.80€ Mun mielestä aika tooosi halpaa. Mut en oo vaan saanu aikaseksi koskaan tilattua mitään tuolta vaikka kuinka ois mieli tehny.Mutta nyt kun omistan edes muutaman valotikun ni kyllämä niillä pärjään ainakin seuraavan baarireissun näin aluks! Menkää siis tonne nettisivulle ja ihanstelkaapa näitä ihanuuksia jos ette vaikka ole koskaan kuulleetkaan näistä. ZAO!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩