keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

14032012

"Jump in my hoopdy hoop, i own that"


Tytsyjen kanssa ajeltiin koko sunnuntai melekeen, tai siis MÄ ajoin tytöt istu vaa kyydis ja vammaili koko päivän. Päivällä menin lauran kanssa 2 aikoihin töihin sit joskus iltapäivällä oltiin jossun luona kaffeella ja sit keksittii et lähetää kajaanii ja noo ei me siel kauaa oltu ja lähettii takas sotkamoon ja ilta sit ajeltii vaa. Onneks jossulla oli kamera sai talteen hienoja kuvia. Mut jossu oli vähä tyhmä ja laitto vaan mulle musta ja mun ottamia kuvia vaan tikulle.. Ois voinu laittaa niitä hauskojaki mulle ni on jotai muistoo! Noo onneks ne kuvat on jossulla sentää ees tallessa. Jooo hei tota tos alimmas kuvas toi sininen paita on uuus ihanuus. Se on sellattee ihana,lyhyt huppari tyylinen, mut ilma huppuu. Oulun Mick'sistä ostettu. Ja ei ollu ees kallis joten siks mä ostin sen sit vaikka onki räikee sinine, mut musta tosi kiva ja muutenki et jotai piristystä mun vaatekaapin valikoimaan! No joo mut tämmösiä tyhmiä päiviä sais olla enenmänkin ku vaan 1 pv viikosta  :--))

1 kommentti:

COMMENTS ! ✩