keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

27032012

"All I want is You, you're ma cherie"











Heissulivei. Ei oo tullu taas kirjoteltua aikoihin, mut eipäs tuota muutosta mun elämässä oikein hirveesti oo tullu et tota tota. Kynsiä en oo oikeen ees jaksanu kuvaillakkaan koska kaikki mitä oon tehny on ollu aivan jotain järkkyä röpöstelyä. Mut no jooo,  työssäoppimista mulla on enää jälellä noin puolet, et sekin alkaa olla ihan hyvällä mallillaan. Pitäs alkaa vaan näyttösuunnitelmia tekemään ja sit toteuttelemaan sitä mukaan. MUTTA entäs jos vaan ei millään jaksaisi? Kohta pitäs alkaa suunnittelemaan jo sitäkin et mitä valmistujais juhlissa tarjolla ois. Ensimmäistä kertaa MINÄ ITSE aijon järjestää mulle juhlat! Leivon kaiken IHAN  itse, alusta alkain kaiken! Tai no jos tulee ongelmia niin taidan tyytyä joissain asioissa kaupan valmis juttuihin tai sit jostai leipomosta tai jotain. Nooo onneks on aikaa vielä suunnitella! Tällä hetkellä mun lempi biisuksi on noussu toi Dj antoine - ma cherie ! Se vaan on niiiiin hyvä, tänäänkin vaan soinu kokopäivän nonstoppina päässä. Pitäis taas tätä postaus tahtia alkaa jämäköimään koska nyt on ollu taas sellaista hiljaisuutta täällä. Vaikkakin aikaa mulla on ja kuvia riittää mutta, en yhtään tiiä et mikä siinä on vai eikö innostus riitä vai MITÄ?? No jospas se tästä taas alkas ku kesäkin tulossa ni piristyy mukavasti! :-----))

1 kommentti:

COMMENTS ! ✩