tiistai 17. huhtikuuta 2012

16042012

WHITE & GLITTER 






Kynsipäivitystä luvassa. Tein nyt tälläiset perus valkoisella ranskiksella olevat mutta nuo tippi päät eivät ole normaalit vaan tuollaiset v-muotoiset. Musta aika kivat ja simppelit. Helppo toteuttaa värillisenä jne. Mutta nyt näin maanantai illan kunniaks jatkan titanicin kattomista. Koska en ole koskaan sitä kattonut loppuun asti JA NYT tuli se korkea aika et katon sen kokonaan. Koska joskus oon alusta kattonu sen 30min ja siihen se on sit jääny. No okei myönnän on tää ihan jees mutta ei musta mitenkään niin hyvä mitä kaikki hehkuttaa et yh nyyhky leffoista nyyhkyin. Okei tosi tarinasta perustuva. Mut ei vaan mulle nappaa ni ei nappaa. Joo lauantaina ostin uudet farkut h&m:ltä, oli pakko saada noi koska ne oli kivat ja mulla ei enää mitään harmaita housuja ole ollenkaan. Joten hyvä ostos.

10 kommenttia:

  1. Upeat kynnet! :o vau oon ihan katkera kun kirjoitan täällä lyhyillä lakkaamattomilla kynsilläni. Ja mulla on kans nuo housut, harmi vaan kun ostin liian isot.

    VastaaPoista
  2. heh, no ei muutakun kasvattamaan upeita pitkiä kynsiä sit (: ei siinä kauaa nokkatuhise kun muutamassa viikossa jo saa sopivan pituset lakkailuja varten :) Joo noi housut on tosi kivat niitä tais olla sinisen värisenäki ;o

    VastaaPoista
  3. jessus kun on upeet kynnet ! Tahtoo samanlaiset. :''D

    http://whenyoureyessayit.blogspot.com/ <-- tossa ois mun blogi, jos kiinnostaa. (:

    VastaaPoista
  4. Voi kiitos, käyn toki kattelemassa ! :---))

    VastaaPoista
  5. No joo ku ei ollu legginsejä ni piti ostaa jotkut vaan ku kaikki on iha riekalaina ja sit muutenki noit voi pitää baaris ni ei oo aina nii mustaa mustaa mustaa! :)

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩