torstai 19. huhtikuuta 2012

19042012

SHOSHO-SHOPPING !


(kuva pieni, koska resoluutio heittää mitä sattuu)

Heipsuli nyt tämmönen postaus uusista kenkuleistani jotka tilasin viimeviikolla netanttilasta. Ja ne saapuivat jo tiistaina mutta äitee oli hakenu ne vasta tänään. On nuo tosi söpöt. Oisko hintaa ollu joku alle 10€ norm. n.20€ Joo ja sit tilasin, anno white bambie -pussilakanapakkauksen Jolla oli hintaa n.20 mutta alennuksessa 8.95€ NOI lakanat oli NIIIIN must have et oli pakko otta just väri maaliman takia sekä myös siksi että ne olivat silkki lakanat! Ensimmäiset mulle, musta on kiva kokeilla aina jotain uutta! (lakanoiden kuva otettu netistä : http://www.netanttila.com)




Toisekseen kävin tänään tiimarista ostelemassa jo valmistujais kortti tarvikkeita koska kohtahan mulla pitää alkaa tekemään jo kutsut ja laittaa postiin ne. Hetken mielijohteesta päätinkin teemakseni pinkin. Alun alkujaan mulla oli et teema tulisi olemaan musta&valkoinen taikka turkoosi. Koska olin ajatellut näin mekon värin perustella mutta viime yönä ennenkuin rupesin nukkumaan mietin että haluankin pinkin mekon ja siitä sit tiimarissa ollessani vertailin värejä ja tavaraa mitä oli tarjolla. Valitsin pinkin/valkoisen. Minusta ihan oiva valinta ainakin siltä pohjalta että pinkki/v-punanen on lempivärejäni. Ja se on osa minua ja toivottavasti kaikki tajuavat sen että ei se mikään vitsi oo et he saavat pinkit kutsu kortit. Minulla ei oo vielä kyllä YHTÄÄN HAJUA et millaset kutsut teen mutta eiköhän se visio sit syty kun alkaa kokeilemaan eri vaihto ehtoja. Mutta nyt alan nukkumaan ja aamulla meen HETI aamusta koululle tekemään portfoliota ja käyn tekemässä erään hyllyn josta kerron sit myöhemmin kuhan se on valmis! Sit pitäs hakea sihteeriltä niitä papereita tms. sinne pääsykokeisiin. Et hommaa huomiselle riittääkin. Kerrankin on jotain painetta alla. Heidaa vaa katastellaan sit seuraavan postauksen merkeissä jossa esittelenkin uuden tuotokseni! 

7 kommenttia:

  1. hengaillaanko viikonloppuna serkkuherkkuu<3

    VastaaPoista
  2. eii vitsit sul on aivan ihana blogi :)

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Ihanat kengät! :-----))

    VastaaPoista
  4. Marja: Kiitti (:
    Mari: No tottahan toki serkku herkku !! (;
    Derya : kiitti! (: Oonki jo sun innokas blogin seuraaja!
    Anonyymi: Tattis!

    VastaaPoista
  5. SUL O JÄÄNY TOI ÄITEE PÄÄLLE !!! vähä oon paras :DD ite ihmettelit kaikkie venytyksii ja nyt bloggaakki sillee oon ylpee ittestäni btw inunat kenkulit <3

    VastaaPoista
  6. häh mitä jenny selität ?? :D ainahan mä oon puhunu äitee tai äiskä :D ja jenny venytyksistä mä oon aina tykänny???? ;ooo Ja blogannu oon -08 vuodest asti ?? :DD mitä sä selität? :DDDD

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩