lauantai 19. toukokuuta 2012

19052012

DEEP IN LOVE



Sain mun pomolta läksiäislahjaksi torstaina tollasta mansikka sarjaa olevat 2 kuppia sekä 2 kulhoa! Noi oli TOSI söpöt. Mä jo kerkesin tehä tausta tutkimusta et mitä muuta tohon sarjaan kuuluu.. Siihen on tollasia kuppeja ja kippoja myös sellasia et siinä on pieniä mansikoita paljon, toisin ku mulla on vaan tollane 1 iso mansikka kuvana. No joo sit sarjaan kuulu laseja,lautaset, mehukannua tms. Tosi ihana lahja, ja vielä tarpeellinen koska muutan omaan kämppään tai asuntolaa jos pääsen sinne jämsään kouluun! Mutta olisinhan minä ilmankin läksiäis lahjaa pärjännyt! :) Täst on hyvä alottaa kerää jotain jo koska en omistakkaa ku muutamii jotai lahjaks saatui kuppei tms. Jotka ei ees oo mitään samaa sarjaa ees. Tyyliin joku muki on kiroilevasiili, toinen on nallepuh jne. Noo eipä sen kokoonpanon tartekkaan olla niin samanlaista kaiken. Mulle riittää et on kuppeja ja lautassia ja kaikki muu tarpeellinen ni oon häpppiii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩