sunnuntai 20. toukokuuta 2012

20052012

"Sen jälkeenelämässä  ei muu vaihdu, paitsi vuodet, miehet ja bailut. 
Paitsi vuoteet ja miesten sikailut, sinne jäi ne ihailut." -Tuomas kauhanen - 1985





Tuui, suomi jäi mitalleilta pois mutta se ei haittaa. Eilinen oli niin huippu ilta et ei vaan haittaa. Eile hengailtiin kylillä jossun ja terhon kanssa. Sit venailtiin et jansku tulis hakee ja ottas kyytii. Noo see tuli ja sit ajeltii, mentii kajaanii siel näin mun kavereita sekä jossu näki jotai omia kavereita. Käytiin jonkun janskun kaverin kotona tsiimailee. Sit ajeltii käytii syömäsä adassa ooppera pitsa janskun kaa puokkii. Sit sille jäiki viel nälkä ni se osti toisen pitsan ja ne söi terhon kaa sen puokkii. No joo puolen yön jälkeen lähettiin ajelee sotsiin ja mentiin janskulle katottii siel paranormal activityy ja sit lähin siitä kotia päen. Kotia ku pääsin mä olin niiin uuvelo nukahin IHAN heti. Tää päivä on vaan menny kotona tsiimailles, kävin mä kylälläki terhon kaa, käytii ostaa jätskii tms. Kotona sit vaa pelasin ps2lla simssii ja nyt sit muutama tunti ollu koneel. Rupeis vaikka nukkumaan kohta koska ei oo enää mitn tekemist koneella ja ei jaksas mitn leffaakaa alkaa kattoo. Oon vissii aika laiska?? No joo saa nähä mitä viel täs keksii.. TSAO

1 kommentti:

  1. Kiva toi jalkakuva! Vois itekki kokeilla joskus :D

    itsomekindofjoke.blogspot.com

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩