maanantai 11. kesäkuuta 2012

02062012

PRESENT'S










Viikko takaperin oli siis minun valmistujaiseni koululla perjantaina ja lauantaina sitten juhlat olivat kotonani. Juhlissani kävi sukulaisia ja kavereita ja lahjasato oli suuri. Lahjatoiveeksi en asettanut mitään, mutta lahjoista jo huomaa että kaikki olivat sillä kannalla että muutos on tulossa ja meikä on siirtymässä porukoilta poesa päen, eli lyhyesti sanottuna muuttamassa omaan kämppään. Mulla ei siis alkuperäsesti ole ollut mitään keittiö juttuja tms. Joten tää oli hyvä sauma saaha. Kiitoksia kaikille kävijöille ja kiitokksia lahjuksista! Tarpeeseen tulevat!! Mieluisin lahja oli toi hacmannin niiskuneiti kattila! AIVAN IHANA!! Tässä ei siis kaikki lahjaksi saatu, mutta suurin osa! Semmonen lahjus esittely postaus tälläkertaa. Mutta vielä...




Lopuks viel kynsistä kuvaa mikkä oli siis näiden juhlien ajan kynsissä! Mulla siis OLI jokaisessa kynnessä timangit mutta mutta.. Niille kävi köpelösti ja ne lähti jo ennen valmistumisjuhlaa automatkalla ja kotona laitellessa hiuksiani.. Aika heikko suoritus siis mutt nää tein siis oikeesti yöllä 3n aikaan to-pe yönä ku olin unohtanu tehä lakkailut ja heräsin sit ja kävin koneella ni katoin kynsiä joutesani ja olin vaan et APUA.. Ja lakkasin vaan jotain äkkiä koska aamulla oli 10ks meno koululle sinne juhlaan. Ihan hyvin nää passas ja oli tosi kivat.

3 kommenttia:

  1. onko sulla tossa sivulla tollanen kalju systeemi :O

    VastaaPoista
  2. Eeeei mut oon aatellu et pitäsköhä laittaa ois iha vitu jepa :pp

    VastaaPoista
  3. Kiva sun korvassa toi koru, itekki haluisin just samaa kohtaan. Sattuko?

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩