tiistai 19. kesäkuuta 2012

18062012

JOKAISELLE JOTAKIN, ON EI MITÄÄN KELLEKKÄÄN







Heijdå! Nyt se sit varmistu. Perjantaina siis sain kirjeen kotii et en ollu saanu mitää opiskelu paikkaa mihkää. (halusin ja kävin siis pääsykokeissa jämsässä nuvalle) MUTTA en päässy. Okei toine vaihtoehto oli jyväskylän hotelli-. rav- ja catering alan pt. Joo tänä aamuna sit soittelin sinne jyväskylään päin jollekkin naiselle ja se yhdisti sit jollekkin opolle ja sit jutustelin sen kanssa ja se vaa tokas: itseasiassa onneks olkoo sut on hyväksytty jyväskylään opiskelemaan hotelli jne.. Olin et joo kiitoksia, sit se et joo outtele kirjettä kotia missä on hyväksymis jutskat tms. No joo menin sit aikalailla heti marin kaa tarkkailee postia ja siellähän se oli !! Nyt sitä ollaan onnellista tyttöö uuden koulupaikan omistajana. Jonain päivänä mä vielä oon siel baaris sit töisä ja piste. Tää on uus alku ja nyt viel jaksan kouluttautuu enemmä mitä jotain tilasisustusta. Okei kinnostas maalarin ura jatkoks tilasisustajalle. Mut ei ainakaan tässä vaiheessa vielä. Et nyt tää seuraava koulu urhoollisesti läpi ja katellaan sit. Nyt nuorena sitä aikaa on opiskella enneminku vanahuksena!!

No joo tänää henkailtiin marin kansa kylillä ja kirjastossa on sellane vaihda hylly kirjoja,videoita tms. Ni otin tollase: Jenny Colgan, operation sunshine kirjan joka siis on enganniks kirjotettu (öö joo minä lukisin enkuks, johooo.) Koitan oikeesti ton kirjan lukee niin et tajuun ja opin englantii paljo paremmi tms. Sitäpaitsi toi kirja vaikutti todella mielenkiintoiselta. 

Linkki kirjan juoneen : /operation-sunshine/

3 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon kouluun pääsyn johdosta!

    VastaaPoista
  2. ai sä tuut priimuksee :) harmi että ite muutan tampereelle opiskelemaan :D

    VastaaPoista
  3. Joo nii oon tulosa :p 8.8 alakas toi koulu va mulla on viel iha hakuses kaikki kämpät /asuntola jutut :DD noo jospa se tästä :)

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩