tiistai 10. heinäkuuta 2012

09072012

SHOPPING<3


Leopardi kengät, vaasan seppälästä 60% alessa jotain 8€ ? Sit seppäläst ostelin kaikkee alushousui tms. Paitoi.








Mikähän lie peace vamma mulle tullu ku melkein kaikki korut mitä ostin glitteristä oli jotain peace kuvioita :DD No mutta joo kaikki nuo glitterin korut -75% Eli tosi halvaks tuli.


Tää huppari ei oo reissusta ostettu vaan ostin tän eilen ja tää on pakko esitellä, ku tää on nii ihana!! Elikkä sotkamon pajakasta mic macin i<3london huppari 39.90€ mut huppari oli -50% alessa. Sit viel ostin sellase löllöpaijan ja se tais olla jotai 8 e?


Ui uus ihanuus!! intteristä 45€ mut tarjoukses 35€ huima hinta heitto jote pakko oli ostaa. Ostin tän siis mun lahjakortilla joka oli 50 € arvonen joten mulla sit oli pakko ostaa lisäks jotain ni ostin 2 sellasta urheilu toppii ( mustan ja pinkin)


Kuvassahan siis on kahvi purkki ja sil oli hintaa 2 € tampereen löytöliiteristä. 

Sit tuli osteltuu kaikkee random kamaa joka puolelta sieltä sun täältä esm. kaikkee uutta mun tulevaa asuntoon! Ikeasta lautasii, laseja, hengareita, rasioita tms. Sit tuurista kaikkee leipä veihtii, pihviveihtii tms. perus tavaraa mitä vaa keittiös tarttee! Sit muutenki shoppasin kaikkee vaattei henkkamaukalta ja muualtaki :) Tää postaus on nyt tälläne pika postaus ku lähen moikkaamaan mun kavereita tonne kylille ! Jote TSAOO

1 kommentti:

  1. Ihana toi niken laukku. Omistan samanlaisen mutta vihreenä :)

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩