torstai 2. elokuuta 2012

02082012

TÄÄ KESÄ!-Timi Lexikon


 
Toissa viikonloppuni kului siis töiden parissa sotkamossa järjestetyssä itä-lännessä. Koko viikonlopun perjantaista- sunnuntaihin uurastin anniskelu teltassa kaljan myynnin parissa kaverini sarin kanssa, joka tuli aika yllätyksenä et sarikin oli siellä. Haha koska mulle ei oltu kerrottu kenen kanssa työskentelisin siellä. Mutta huippu viikonloppu oikeesti oli koska näki ympäri suomee päi asustavia kavereita (pesäpallopiiristä)




Perjantai iltana olinkin töissä myöskin naapurinvaaran huvikeskuksella, jossa järjestettiin yön konsertti, SEKÄ sami sarjula oli siel laulamas kans! Yllätyin et se oli siel laulamas.. Mut toki oli pakko käydä hakee siltä sit nimmari. Toi yön jäsenten nimmaritki oli aika random. (kortin takapuolella) Koska oikeesti ne ei siel ees jakanu nimmareita. Vaan kun toki ku mä olin töissä siel ja sit sattumoisin vahingossa mentiin johannan kanssa "VIP" vessoille joka tarkotettu henkilökunnalle sekä artisteille. Ni hupsista nää lopetti just keikan ja oli lähössä just pois. Ni mepä ovelasti jossun kanssa nimmarit pyydettiin ja lähettiin jatkamaan ahkerasti töitä! :))


Viime vikko muuten sit meni tenavaleirillä kioskissa työskennellessä. Ja opetellessa kortti temppuja kun yks junnu mulle tuli aina näyttelee niitä ja minä sit sattumoisin opinkin näitä temppuja! Siinä taas viikko vierähti ja nopiaa. Ei ees huomannu ku päivästä toiseen oli töissä aamusta- iltaan.


Nyt nää pari päivää on menny lepposasti kotona vietellen aikaa ja "muka" pakkaillen. Okeestihan en oo saanu viel mitään aikaseks. Mut pakkokai tuo ois alkaa PIKKUHILJAA rueta pakkaamaan kunnolla. Koska ensviikon tiistaina olisi se muutto jyväskylään. Oon niin täpinöissäni et mitähän tästäkin tulee koska uus koulu, uus luokka, uus kaupunki!! UIIJ

Onkos muut lähössä eri paikkakunnille opiskelemaan? Jyväskylään, niinkuin minä? ;o

4 kommenttia:

  1. Siisti toi viron kolikko ;oo

    VastaaPoista
  2. minä oon lähössä jyväskylään opiskelee :) -jenna

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩