maanantai 13. elokuuta 2012

12082012

THE FIRST WEEKEND IN JYVÄSKYLÄ


Tota täs ensimmäisii oikei tärkeitä ostoksia joutu tekee et koulukirjahan se piti käyvä ostaan. Ja kyllähän nää kirjat opiskelijoille on aika kiva tikki ko siihe menee kaikki rahat /opintotuet heti jo ekas kuus. No siis onneks toi kirja on meil käytös iha tän koko 2 vuotta. Mitä tota on selaillu ni huomasin et aika paljon sitä perus asiaa löytyy mut perehytään vaan enemmän tottakai sikshä sitä kouluu sit loppupeleis käydää et  oppis tekee asiat oikein eikä oman kaavan mukaan. 


Siin kaupungil ko jennan kanssa pyörittiin niin joku nainen tuuppas käteen tälläse lacrosse lappusen. Mielenkiinnolla oisin menny kattoonki tonne noit pelejä, mut emmää yksin jaksanu ni joskus ku on aikaa ni vois käydä kattoon. Mä oon elämässäni 1 kerra kokeillu lacrossee viime vuon amiskassa valinnaisessa liikunnassa ja se oli must tosi hauskaa. Sinääsä ois iha jees käydä kattoonki välil vähä muitaki lajeja muutako pesäpalloo.


Kaupungilla ko pyörittiin niin nappasin mukaani spiritistä perus normi korkkarit. Koska siel oli alennukset sillee et -20% ja viel siihe lisä alennus olikoha -50% tai -40% mut kuiteski lähtö hinta oli 30€ ja nää lähti mukaa n. 12 eurolla.

Sit uus venytys oli pakko ostaa (8mm) jostain liikkeestä ni 10€ Lisäks ostin häivekorun  kulmaan ja se oli 7€





Koko viikonlopun käytin mun kämppiksen ihanaa LV:n feikki laukkuu. Ja tää oli pakollinen kuvattava koska tää vaan on niin yli ihana et mä heti ostan jostain kuhan kohalle sattuu "samantapainen" yksilö väriltään juuri ruskea koska nyt mulla on tullu joku ruskee /pinkki villitys et sillon ko haluu ja haaveilee ni jossai välis see sit pitää toteuttaa!

No joo ensmäinen viikonloppu meni nopeesti ja oli tosi hauskaa. Eikä kerennä olemaan yhtään tylsääkään koska kokoajan olin uusien tuttavuuksieni kanssa liikenteessä! No mut joo tässä pitäs jotain alkaan kehittelemään joten näihin tunnelmiin TSAO!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩