tiistai 21. elokuuta 2012

21082012

Mä kuljen näitä polkuja ensimmäistä kertaa, mut onhan näitä tallannut mua ennen monta herraa.. - Timo Pieni Huijaus - Sydämmeni








Hellurei, en oo nyt viikkoon postaillukkaan koska oon ollu menosa kokoajan jossain. Ja ei vaan sit oo saanu aikaseks tehtyy postauksii jos ja kun koneella on ollu. Mut joo siis viimeviikollahan käytiin mun erään luokkalaisen kans kattoo toi madagascar joka oli aivan sika huippu! (Kandee käydä kattoo jos ei oo käyny!) Jep kouluki on alakanu oikeesti jo tunnustaa koululta ku ekat tentit oli jo perjantaina tarjoilusanastosta ! Sit nyt perjantaina on uudet tentit! Nyt maanantaina saimme tehä jo "ruokaa".. Kasvis-sosekeittoa, sämpylöitä sekä jälkkäriks marjarahkaa. Saatiin mun parin kanssa kehut meidän sosekeitosta,parhaimmaksi koska siinä se koostumus oli just hyvä jne laitettiin siihe kermaa ni se anto semmosen ihanan värin siihen! (miinusta oli se et siinä oli liikaa pippuria :D ) Tänään sit vaan syötiin marjarahkan loput ku jäi yli. Sit käytiin läpi miten tehdään kastike ja saatiin kokeilla, noo meidän ryhmällä se kastike epäonnistu ja siitä tuli kokkareista. HUPS! Noo ei se haittaa ei kaikkee voi heti ekalla kerrallla osatakkaan. Mut joo tää oli tämmönenn pika postaus ennen kaupungille lähtöö et mitä mulle kuuluu kun joku lukia oli kysynytkin et :  millon uutta postausta.

JOTEN! Laitelkaapas nyt niitä postaus ehdotuksia kehiin. TAIKKA! Laitan tuonne sivuun kyselyn (OMISTA) postaus ideoista joista te valihette 2 parhaimpaa ideaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩