keskiviikko 7. marraskuuta 2012

05112012

"Hei, hei, älä mee, älä mee, vaik joka toinen täällä onkin sunlainen, nainen.
Ei, hei älä mee, älä mee, sä sytytät mut ja sit viet multa kaiken, nainen"





Viikonlopun kuulumisia ja maanantai khillailua !
La-Su yön aikana mulla meni selkä sököksi ja en todellakaan tiiä minkätakia ! Nyt tässä sit muutaman pvn ajan oonki vaan ollu sängyn vankina. Maanantaina Jennan (eli mun ihanan kämppikseni) kanssa vietimme keskustassa laatuaikaa mäkkärissä käyden ja huvittelemalla jossain sokkarin vaate-osastolla kokeillen erilaisia hattuja ja hius koristeita. Kyllä ne myyjät katto ku me vaan naurettiin ja naurettiin !

Meillä Jennan kanssa natsaa niin hyvin, jutut on niin samantasoista ja molemmat on yhtä pöljiä. Molemmat rakastaa pinkkiä ylikaiken. Ja sen kyllä huomaa meidän "sisustuksesta" ja tavaroiden väreistä. (mm. hammasharjat,roskis,lautaset,kupit, veitset.. jne) Mut kyllä me osataan kinatakkin asioista ja aika paljon ! Se on kyllä harvinaisen hyväkin et kinaillaan eihä muute meidä ystävyydestä mitään tulis koska me asutaan vieläpä saman katon alla. Ainut mistä me ei olla samaa mieltä niin jotkut ruuat. Jenna inhoo herneitä mä taas tykkään. Jenna ei syö paljoa leipää ja mä syön taas todella paljon ! Tämmöstä aika turhaa tietoa mut kertoopahan mite me tykätään ja ei tykätä samoista asioista. Jennasta on mulle tullu todella tärkeä ihminen mun osaa elämää ! En voisi edes kuvitella etten olisi jennan ystävä saatikas sen kämppis! Mut ei siinä semmosta tnään ja huomenna jos jotain muuta postausta ! TSAO

2 kommenttia:

  1. Voi vitsi, oletpas puhunut musta kauniisti! Samat sanat sullekkin!! <3 :)

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩