torstai 27. joulukuuta 2012

27122012

FOREVER FRIENDS #2

Ystäväni ~ RIINA






Riina, Rinkeli, Drinksuli, Ränni-Riina.. Näitä nimiä löytyy ! Tämä kreisi bile-muijja on 19-vuotias jyväskylästä. Tässä siis "uusin tulokas" Syksyllä 2012 tutustuttiin jyväskylässä riinan kanssa 8.8 koulussa. Ja hetihän me badass:it oltiin tupakalla siellä koulunpihalla niin.. Tutustuminen itseasiassa taisikin mennä niin että jompikumpi kysy toiselta et poltatko ja sitte lähettiinkin metästämään tupakka paikkaa.

Noin kuukauden riina kerkes olla meidän keskuudessamme ja harmillisesti riina keskeytti koulun ja muutti lahteen, ku sai sieltä paremman koulupaikan mitä priimuksesta. Minä sinne niin jäin ihan ypöyksin.. No ei vais!




.. Mutta onneksi riina tulee jyväskylään JOKA viikko keskiviikkona tai torstaina ja viipyy sunnuntaihin asti. Sitten me keritään pitää hauskaa ja hieman bailatakki aina välillä! Riina on ehkä maaliman höpsöin kamutin! Meillä vaan pyyhkii niin hyvin ja ihan mahti jutut, vaikkakin ne toisten korviin saattaakin kuulua mitä pölijimmille. Mutta ei se haittaa, Riina on ihana ! < 3

Vielä noin viikko ja nään tätäkin ihanuutta pitkästä aikaa! Jos sitä sit lähtis taas kreisibailaamaan tässä joku päivä tuon naikkosen kanssa! Ehkä jotain niiiiin huippu seuraa baarissa, aina repimässä tanssilattialle tanssimaan! Mutta minä se taijjan aina olla houkuttelemassa sitä baariin ja sitte siellä se houkuttelu taitaa kääntyä toisinpäin! HAH

Tätä misua minä oon jo pitkään kaivannu mun elämään ! Nyt kun miettii mitä ihmettä mä tekisinkään jos ei mulla olis nuin ihanaa ja neuvvoa antavaa kaveria ku Riina.. Huhhuh mä olisin niiin hukassa ilman tota drinksulia. Tämmöne kaveri kaikilla pitäs omistaa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩