tiistai 15. tammikuuta 2013

10012013

FLO RIDA - I CRY

Heppa taas pitkästä aikaa. Vuoden ensimmäinen postaus (Y)




Oon ihastunu mun kämppiksen pidennyksiin ihan totaalisesti. Oon pitäny vuojen alusta vaan noita blondeja pidennyksiä. Mut täs yks päivä värjäsin muutaman klipsin mustaks. Ni nyt on täydelliset yhdessä!
Saapahan hieman tuuheutta hiuksiin. Hirveenä pituutta näistä ei kyllä tuu! Harmillisesti.



Räpsyripset :3




Perjantai kuvailuja ennen Gigglin Marliniin lähtöä. Kävin H&M:ltä ostamassa kivoja räpsyripsiä. Ja ehdottomaksi ykköseksi nousi nuo ylemmissä kuvissa olevat.

Tää nyt oli tämmönen fiilistely postaus, minä kuvien kera!

Seuraavana luvassa kynsipostausta pitkästä aikaa.. En oo nyt kerinny päivittää kynsistäni mitään enää pitkään aikaan, koska koulussa en saa pitää lakkoja ja se kun pidän lakkoja niin se tapahtuu pe- ma aikana ja olen aina sen ajan poikaystäväni luona joten ei oo jääny aikaa kuvailla tms. Mutta "lupaan" tästä lähtien koittaa yrittää muistaa ottaa kuviakin.. TSAO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩