tiistai 5. helmikuuta 2013

05022013

"DRINKING FROM THE BOTTLE"






Viimeviikon vietin aikalailla kipeenä. Yllättävää vieläkin kiva räkätauti on jälellä ! Ostin tollasii sweet caramel poppareit. HYI HELE.. Ei kannata koskaan ostaa. Niin kamalan äklömakeita että huhhuh.


Viikolla alotin kattoo Weeds sarjaa ekasta kaudesta. Oon jääny siihe niiin koukkuun. Nyt menossa jo 4 kauden 5 jaksossa. Jos joku ettii sarjaa ja kiinnostaa kattoo sellasta mis käsitellää huumeita jne.

Mun ominsanoin selitetty sarjan juoni: Perheen äiti rupee kauppaamaan huumeita ja välittää niitä eteenpäin. Sit se tutustuu enemmän "piireihin" sit rupeekin pyörittää omaa yritystä ja rupee kasvattamaan uutta lajiketta. Lajin nimen keksii snoop dogg. (oisko ollu 2 kauden 8 jaksossa?) Lajin nimeks tulee milf-weed.    Perheessä on 2 lasta ja toinen sekaantuu huumeisiin ja tähän kasvatustoimeen. Toinen lapsi taas on iha päästään vialla ja semmonen huomiota hakeva. Perheellä on hirveesti velkoja ja kokoajan tapahtuu kaikkee niiden perhees et ei yks ilman kolmatta tapahtumaa..  Ehkä tää riittää kertomaan millasest sarjast kysees mut jos kiinnostaa lisää lukee : TÄÄLTÄ




Tässä hieman next step messun saaliita! Messut on just jees siitä ku pääsee osallistuu kaikkii skaboihi ja saa karkkii jne krääsää. Viimeks oonki tainnu olla Habitare messuil hesas 2011 syksyl? Sillo oltii meijäluokan tyttöjen kaa skabaa kuka kerää kyniä kaikista eniten! Mira tais voittaa mä tulin toisena.

Huhhuh ikävä meidä entistä luokkaa.. Okei ei niitä ihmisiä kaikkia niinkään mutta se luokkahenki. Tultiin kaikki toimeen vaikka ei tykättykkää toisistamme. Vaikka meilläki oli semmosia porukoita et ketkä hengaili keskenää. Nykyää uudella luokalla ku oli viel kokit/tarjoiliat samas, meil oli aiva huikee ryhmä muutamii lukuuottamatta koska ei natsannu kemiat. Mutta ku me erottiin ja mä menin tarjoilia luokalle. Niin meijä entiselt luokalt ei tullu paljoo ni sit A luokalta tuli uusiityyppei. Mun eks luokkalaiset (B-luokkalaiset) ja ne A luokkalaiset ni ei oikee olla tultu toimee tai siis sillee ryhmäydytty. Ihan mukavii ne on mut äh, se on tosi vaikee ryhmäytyy keksen vuoden ku niillä on iha omat juttusa ja meil omat.. Mut ei sille voi mitää ajankanssa kaikki näkyy sit et mite menee.

Mut ei siinä ei täs sen enenpii mä jatkan matkaa mun kullan kanssa leffaan! Kulti soitti tos päiväl et mite ois jos veisin sut leffaan? Olin et oooi, tottakai lähen! Ihanaa iltaa teillekki. TSAOO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩