tiistai 19. helmikuuta 2013

15022013

SOMETHING..



Oikun taas on niin herkun näköistä opiskelija ruokaa (Y) hah okei on mulla oikeesti ruokaa, ekaks mun piti tehä riisii ja kanaa mut sit löysin meijän pakastimesta he-ma-po:ppelia ni mulla rupes tekee sit sitä mieli. HAhha jännäyhistelmä.

Ruoasta saa mun mielestä ihan hyvääkin jos yhistelee jotain semmosia, mitä ei todellakaan koskaan tulis kuuloonkaan sekotella. Kokemusta nimittäin löytyy vaikka mistä lähtien. Esm.

Riikan kanssa 2011 vuonna syksyllä oltiin perjantaina onneloimassa kajaanissa. Sit aamulla lauantaina oli iha sika_mega_darra. Jääkaapissa ei yhtään ruokaa, muuta kuin ketsuppia ja voita. No me ei jaksettu lähtee kauppaan koska meillä oli ihan hirvee tappo_darra. Sattumalta katottiin pakastimeen ja sieltä löytyi. Valmisperunamuusia, keittojuureksia ja sipulikuutioita. No ei siinä sit ruettiin kokkailemaan noista ruokaa. Tungettiin se loppu ketsuppipurkkiki sekaan. Hirveeltä se näytti mut hyvältä se maistu. Vai olikohan sillä darralla ja hirveellä nälällä jotain vaikutusta asiaan? Sitä ei sit koskaan saada tietää koska sitä en toisten halua kyl syyä koska se darra tulee siitä mieleen niin paljon ! 


Jälkkäriksi kaakaota! NAMI 


Kullan kanssa käytiin tos viikko takaperin kattoo leffas Django. Tykkäsin aivan älynä! Ekaks aattelin et no oisko se ees mun lainen, et muhu nappais tommonen. Mut se huumori mitä siin oli ni iski aivan sika hyvin !


Meillä tuli kullan kanssa 12.2 täytee epävirallisen virallisesti 2kk < 3 Siispä ku oli ystävänpäiväki tulos ni kävin hieman keskustas kaupoil shoppailee, Sit mukaani sielt nappasin tollasen punaisen laakeen astian, kynttilöitä ja valkeeta hiekkaa. Mietin kaupas ainaki 5 kertaa et ostanko punasta vai jonku muun värisenä? No punasen valihin näin rakkauden väriks. Periaattees tää ei ollu lahja, tää oli yllätys. Joka ei niinkää oo pelkästään kullan, vaan sillee yhteinen koska mun seuras se kuiteski kynttilöitä polttas!

Ah vihdoin alkaa kaikki palaset loksahdella paikoileen. Mulla on maailman ihanin poikaystävä, rakastan häntä yli kaiken. Kaverit aluks naureskelikin et miten sinä, janita muka seurustelet. Jne. No minä nyt seurustelen ja se tuntuu parhaimmalta vaihtoehdolta, mikä voi vaan olla. Mulla on niin onnellinen tunne olla murun kainalossa, on se ihminen rinnalla joka oikeesti välittää. Haluan vaan et tää tulee kestää pitkään ! JANITA < 3 TONI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩