tiistai 5. helmikuuta 2013

31012013

"SAUNDAA KU KOFF"



Täs lähiaikoina ollaan maisteltu koulus erityylisiä kaljoja (esm. lagereit,lambic oluia,savu aromisia oluia) Muutaman uuden tuttavuuden oon löytäny jotka oli TOOOSI mieluusia. Kirsikanmakunen lambic olut, ah oli niin hyvää! Pakko ostaa joskus tässä kuhan jotain illanviettoo on tms. Oon tosi yllättyny miten erityyliset kaljat onkin erivärisiä. Okei tottunu iha pelkkiin koff,olvi,karjala merkkeihi jotka väriltään on aika saman olosia. Mitä tummaa kaljaa niin mielestäni sitä pahempaa ne vaan on. Tummat kaljat ei oo mun mieleen!



Opeteltiin taittelemaan mega-yber vaikeeta servettii. Toi tulee johonki meidän tilaisuutee jos me ollaa töis. Ni noita pitäs väkertää se 200 kpl ni huhhuh yhessä tollases menee muutama minuutti ni huh.. Ei oikee nappaa!

Koulussa läpäsin nyt alkoholilainsäädännön passin, ja oon siitä niiiin ylpee et huhhuh. Onneks sain sen läpi ni pääsen nyt toppiin johki anniskelu paikkaan. Et ihan nice.

Erikoisempii mulla oikeestaa ei oo ku se et tulinkertoo mitä ollaa nyt oikee koulus hommailtu jne. Et TSAO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩