tiistai 5. maaliskuuta 2013

05032013

VITOSHAASTE / MINÄ

Mella heitti mua vitoshaasteella joka siis nimensä mukaan jo kertoo hieman ett kyseessä olisi viisi kysymystä johon täytyy vastata ja sitten itse keksiä kysymykset.


1. Mistä asiasta olet tällä hetkellä onnellinen?
Rakkaudesta jonka olen löytänyt. (Toni) Ollaan nyt siis tosissaan seurusteltu viikkoo vaille 3 kk. En oo koskaan ollu yhtä onnellinen kun nyt. Mutta välillä toki niitä vastoinkäymisiä on mut ONNEKS me ollaa aina selvitty!


2. Jos olisit kappale, mikä olisit ja miksi?
~ Tiettyä kappaletta en osaa nimetä mikä olisin, mutta luulisin että olisin jokin ulkomaalainen poppi/ R&B biisi joka on rempsee tai no parhaiten kuvaa kun sanois et se biisi kuvais just mua.

3. Villeintä mitä olet koskaan tehnyt?
~ Viimeaikaisin varmaan taitaa olla kun riina puhu mut ympäri et ostaisin punaisen hiusvärin ja niinpä tein. hahah okeii aika lame. Mutta villein mitä koskaan oon tehny taitaa olla kun 2008 lähin tuomarileirille ja se oli vaan hetken päähänpistosta. Mulla ei ollu yhtään tuttua siellä ees kun lähin sinne. Mutta en todellakaan kadu sitä, siitä tulikin sit monenvuoden perinne ja MAHTAVIA ystäviä roppakaupalla.

4. Millainen olit lapsena? (Voi kysyä vanhemmilta, jos ei tiedä)
~ Lapsena mä oon ollu rasavilli ja tottelematon. Jos on kielletty jotain ni oon tehny aina sen toisinpäin. Todella vaikea tapaus oon ollu. 

5. Jos syntyisit tähän maailmaan uudelleen, haluaisitko olla eläin vai ihminen. Perustele valintasi ja kerro siis myös minkälaista haluaisit elämäsi olevan? (Missä asuisit, mitä tekisit, kenen kanssa)
~ Haluaisin olla ihan vain ihminen. Mutta asuisin jossain kartanossa ulkomailla lämpimäs maas ja olisin ammatiltani "kuuluisa" arkkitehti. Olisin suunnitellut monia kuuluisia rakennuksia jne. Asuisin ehkä parhaimpien kavereideni kanssa siinä kartanossa, sekä unohtamatta sitä et mulla olis poikaystävä, joka asuis puoliksi mun luona.  
Toisaalta haluaisin olla kilpikonna, asuisin jossain suuressa uhanalaisessa eläinpuistossa. Olisin jokin harvinainen lajike jota ei enää ole olemassa paljoa jälellä joten siksi minä ja muutama veljeni elisimme uhanalaisessa eläinpuistossa elämämme. Ja siksi kilpikonna koska ne elää tosi vanhaksi ja niillä on lepponen elämä. 

1. Jos saisi valita, olisiko syntyessäsi poika vai tyttö. Kumpi olisit?
2. Tärkein / merkittävin tapahtuma elämässäsi? 
3. Mikä asia voisi olla pahinta mikä/mitä voisi tapahtua? 
4. Suosikki blogi/ bloggaaja? Miksi se saa sinut kiinnostumaan juuri tästä blogista? Yleisesti blogeista mikä on miinusta mikä on plussaa? 
5. Asia jota kadut? Olisiko se voinut olla korjattavissa? Oletko miettinyt asian korjaamista jälkeen tapahtuman.. ? ( Koska usein asioilla on tapana järjestyä ajan kanssa.. Tai niin ainakin sanotaan.)

Haastan : LauraIinaMariasaramarie ja Amalia

2 kommenttia:

  1. Tosi upeat nuo bannerikuvasi vasemmanpuoleisimmat kynnet. :)

    VastaaPoista
  2. Täänks :) Ne oliki tosi kivat :3

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩