torstai 14. maaliskuuta 2013

13032013

I COOK , YOU EAT





Kokkailin kullalle tiistai iltana ruokaa, ihan siis muutenvaan tuli laitettua ruokaa. Mut oli tiistai päivässä sit jotain muutakin kun "vain" kokkailu ihan huvikseen. Huomasin nimittäin aamulla että meillä tuli kullan kaa 3 kk täyteen. Huhhuh kuinka nopeeta aika juokseekaan. Mut joo se ei nyt ollu pääsia siis tiistai illan kokkailuihin. Tässä olis vähä menua :

Porsaan piffiä
Uuni lohkoperunoita (Itse tekemiä, ei kaupan)
Kasviksia
Bernaise kastiketta
Kevyt lisäkesalaatti
Suklaa moussea jälkkäriks

Siinä illallisen helppo meny, kyselin hieman kavereiden mielipiteitä, mitä he ois mieltä jos tekisin sitä sun tätä. Ja tää oli parhain niistä joka sai eniten äänii. Helppo, halpa ja nopea valmistaa ( lukuunottamatta lohkoperunoita jos itse ne väsää, niinku mä.) Kultaki oli tyytyväinen kokonaisuutee, vaikka mielestäni se vähä epäili mun taitoja ja siitä et miltä mun uuni lohkoperunat maistuu. Mut hyvin ainaki uppos, ja ite olin TOOOSI tyytyväine vaikkaki mun salaatti olikin aika kuivaa ja ehkä vähä liia vajavainen.  mut sen pitikin olla kevyt tohon ruuan lisäksi.

Mutta kaikenkaikkiaan oli TOSI kiva pitää tälläne ylläri / illallinen / kokkaamis pv. Tais ollakki eka kerta ku kokkaan tollee jotai "kalliimpaa" ku mikrotus ruoka. Hahah no ei vais. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩