tiistai 5. maaliskuuta 2013

28022012

ONE WEEK IN SOTKAMO CITY


Oltiinpas kullan kanssa käymässä hiihtolomaviikko meijkän porukoilla.

Alotin jo lomani 28.2 torstaina ja kuleteltiin mun kaikki kamat Jonnan luokse hoitoon ku loman päätyttyä mulla onkin muutto. Perjantaina menin mussun luokse yöksi koska aamulla sit lähettäisiin sotkamoa kohti.

Lauantaina herättiin mussun kanssa ja tehtiin lähtöö juna-asemalle. Ennen junaan hyppäämistä käytiin hesestä hakemassa matkaevästä. Perillä Kajaanissa oltiin joskus kuuden maissa. Vastassa juna-asemalla oli ystäväni Riikka, Antti ja Sini. Käytiin hetki ajelee autolla ja mentiin Hennan luona käymäs kattoo sen vastasyntynyttä poika vaavia. Porukat tuli hakemaan sit siinä myöhemmin ja jatkettiin sit kohti Sotkamoo. Ilta vietettiinki vaan meillä ja saunottii jne.

Sunnuntaina oltiin vaan meikän porukoilla ja käytiin illasta ajelemassa autolla ja moikkaa mun kaverii Terhoo. Sit testautin murulla spk:n kebab-rullaa, ja kyllä oli namiskuukkelia. Illasta pelattiin porukoiden kaa buzz-peliä.

Maanantaina käytiin mun mummolassa murun kanssa ja mummu anto mulle sieltä mukaan muutamat petivaatteet ja lakanoita. Sit jokuaikaa sit pyysin että jos se luopuis sen sähkövatkaimesta ni saisin sen kämpille. No sain sit sähkövatkaimenkin. Eipäs sen erikoisempaa sit maanantaina taidettukkaan tehä.

Tiistaina käytiin rentoutumassa katinkullan kylpylässä kahestaan. Aivan ihana oli ku ei oikee murun kaa jyväskyläs tehä mitn sellasta ni oli tosi ihana. Sit käytiin rinteillä syömäs, ku nälkä iski. Ite otin kanakorin ja muru otti lihapulla korin. mmmm. ne ranut on niin jees niissä koreissa. Illemmasta vaa vietettii meillä porukoilla aikaa ja kuhan vaan oltiin.


Keskiviikkona käytiin vuokatin lumilautatunnelis laskee sellasil renkailla. (snowtubing on se "laji") Tosi hauskaa oli. Taas sellane erikoisuus mitä ei tääl Jyväskyläs tulis tehtyä. Sillä ihan kiva oli näinki viettää aikaa. Mukana meil tuolla oli mun sisko ja mun iskä. Suosittelen tuolla käymään varsinkin klo: 18-20 aikana koska sillon toi snowtubing + hesburgerin kerrosateria yhteensä VAAN 12 €

Torstaina käytiin kajaanissa viettää koko päivä aikaa. Tavattiin mun kavereita ja shoppailtiin. Käytiin syömäs subii ja riikalla&antilla kahvilla jne. Tosi muksa päivä kaikkien muidenkin päivien joukossa. Oli viel ihana käydä näkemäs riikkaa, sinii viel enne ku palaan tänne jyväskylää. Kyllä se ikävä aina vaa tulee, ku on se kuukaus / yliki aina nii pitkäaika tapaamatta kavereita.. No taas sit kuukauden päästä takasi.

Perjantaina lähettiin aamulla seittemän aikaan ajamaan kohti jyväskylää. Koska mulla oli mutto jyväskylsä eessä. Siitä seuraavassa postauksessa lisää.


Ihana ikimuistoinen viikko takana. Oon niin onnellinen et meillä menee murun kanssa hyvin ja onneks tuli puheeks et tulis mukaan sotkamoon. Tätä onnee mikä seurustelussa on oon odottanu pitkään ja se täyttää mun kaikki odotukset. Oon niin rakastunu mun muruun, enkä koskaan haluaisi päästää irti. Ja toivonkin ettei mun koskaan tarvitse päästää irti. LOVE YOU TONI < 3

2 kommenttia:

  1. ää, olitte kyllä ihan super ihania yhessä <3 oon niiin onnellinen sinun puolesta :) ikävä jo nytten!

    VastaaPoista
  2. aawww, ihana kuulla :3 samoin mullakin iksu sua <3

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩