sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

13042013

NAILS NAILS NAILS



Kynsipäivitystä pitkästä aikaa ! Huhh oon saanu varjeltuu mun kynsiä et ne on iha sika pitkät. Mutta valitettavasti töissä kävi pieni äksidentti ja 3 kynttä sai osumaa ja jouduin luopumaan mun pitkistä kynsistä ! So sad.. No ei siinä kyllä ne takasi tulee kasvamaan pitkiksi, en luovu sit ideasta millään.

Elikkä nää kynnet tein Riken ollessa Jklssä ja baari iltaa varten. Aika yksin kertaset dipatut kynnet kera glitterin ja paljettejen. Mulla puuttuu nail art touhuilusta jotain ja en keksi millään enää erikoisia kynsiä. Ehkä se on siinä et mulla ei oo enää aikaa laittaa kynsiä ja päädyn sit tälläisiin yksinkertaisiin vaihtoehtoihin.

Jos teillä lukiat on jotain ehdotuksia / toiveita niin PLIIS lähettäkää niitä mulle ! Hahah kuulostaapa todella epätoivoiselta, mutta eikö se sitä ala jo olemaankin jos itse ei keksi millään? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩