maanantai 22. huhtikuuta 2013

21042013

 LAST 3 WEEK'S



Heipparallaa, ei oo oikein tullu päiviteltyä tänne blogin puolelle mitn. Koska mulla on ollu jonkinlainen ongelma tän kanssa ku en oo moneen viikkoon voinu julkaista taikka edes tallentaa mun kirjoittamia postauksia. Kommentoida kyl oon voinu muiden ihmisten blogeja tms. Mut omassa blogissa on jotain ongelmaa ollu..

No mutta eipäs sen enenpää siitä pulmasta. Oon nyt alottanu työssäoppimisen ja kesäloma pikkuhiljaa alkaa jo häämöttämään. Tässä muutaman viikon aikana onkin tapahtunu vaikka ja mitä mut taidan pitää viel sen semmosena salaisuutena, et kuhan taas pääsen tänne julkasemaan asioita niin teille lukioillekkin selviää mun pikku ilouutiset tms.

Luvassa siis monia kuva painoitteisia postauksia lähiaikoina ! TSAO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩