maanantai 27. toukokuuta 2013

24052013

THIS IS WHAT IT FEELS LIKE



                  (  1 kk sitten )                                                                            (  Pari pv takaperin )

Hellurei. Tästä on pitänytkin tänne tulla päivittelemään jo aika päivää sitten mutta on sit kaiken kiireen jälkee unohtunu. Tosissaa 15.4 alko mulla työssäoppiminen ja samalla alotin sit käymään salilla. Päätin tehdä elämääni remontin josta tulen hyötymään loppuelämäni. Nimittäin päätin rueta laihduttamaan. Se pää piste on mulla saavuttaa -20 kg painostani. Kovalla panoksella ja halulla sen saa saavutettua. Se edellyttää multa herkkujen poiston ruokavaliosta ja enenpi liikkumista.

HUH nyt kun on 6 vk kulunu tästä alotuksesta niin voin sanoa ei todellakaan oo mitää helppoo käydä salilla ja samalla töissä. Se että heräät aamulla 7 aikaan ja laittaannut. Meet bussi pysäkille 8 aikaan ja matkustelet 2 eri bussilla et pääset työpaikalle 9:ks. Seisot siel töis sen 7-8 tuntia ja palvelet asiakkaita. sit lähet takas bussil himaan ni oot niiiiiin väsyny ettet jaksa mennä salille. No okei oon mä sentään siellä käyny ja saanu näkyvää tulostakin jopa. Senttejä on lähteny ja toivottavasti jatkossakin lähtee.

Helpotus on se että työssä oppiminen loppui ja nyt pääsen sit kunnolla urheilemaan ja saavuttamaan mun tavoitetta koska jää niin paljon aikaa ja ei enää kärsi väsymyksestä ni on sitä ylimäärästä virtaakin. Ja koska kesäloma alkaa ni kavereillakin on aikaa käydä esm. lenkillä mun kanssa tms. Niin se urheilukaan ei jää sit ykstoikkoseks. Nyt oon mun ruokavaliossa luopunu leivistä kokonaan. Sekä en oo kämpillä enkä töissä syöny perunaa/riisiä/pastaa ollenkaan. Mut sit taas kullan kaa ollaan tehty jotai pasta ruokaa. Eikä se todellakaan pahaksi oo jos joskus syö mutta kuhan ei päivittäin. Oon siinäki huomannu sen eron ainaki ku ois pikkunälkä ni ei enää syö sitä leipää syö jonku hedelmän/ pilttii ni se täyttää paremmin eikä tuu semmosta himoo vetää vaan sitä leipää vaa kaksinkäsin.

Niin tosissaa käyn kuntomaailmas salilla ja nimenomaan tos keskustan vivian salilla joka nyt 20.5 uusi tilojaan ja nyt on kuulkaas mahtavat tilat reenata (Y) 2 kk oli mulle puoleenhintaan ja nyt kesäkuusta asti rupeen sit maksaa koko hintaa eli 59.90 € /kk Aika kallista vittuilua mutta mitä vain sen eteen että pääsen tavotteeseeni. Rupean aina tästä asti alkaen päivittelemään tänne joitain asioita tästä projektista sekä jakamaan teille kuvia. Nää kuvat nyt ei mitään parhaimmistoo oo koska otettu kännykällä.

Tottakai vinkkejä saa tulla kertomaan sekä kyselemään kaikkea kivaa. :) TSAO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩