torstai 30. toukokuuta 2013

25052013

SKINS PARTY! @ JYVÄSKYLÄ - RAVEOLUTION // LA 25.5.2013



Lähettiinpäs lauantaina Skins partyilee tytsyjen kanssa Gigglin Marlinii. Ihan vaan sillä koska oli ilmane sisäänpääsy tuttavan kautta ku se oli pistäny nimen listaan. No minähä fiksuna tuborgin sivujen kautta viel ilmotin itteni vip-listalle (minä + 1 freendu) ni Riina sit pääs sillä. Koska muutenki Riina tuli perjantaina mun luokse yöksi, oltiin meidän kaverille ja sen kavereille kuskina aamu 4 asti ja valvottiinpa sit johki puol seiskaan.

Tosissaa lauantaiha meni niin et laittaannuttiin mun kämpillä ja ystävämme Reeta tuli hakemaan ja mentiin sen kämpille sit jatkamaan ja illemmasta pihalle ottaa arskaa koska oli niiiiin mahtava sää. Joskus 10-11 aikaan sit mentiin Giggliniin ja aihaahan me kulutettiin aurinkoterdellä varmaan siihe puol 2 asti yöllä kunnes mentiin sisälle jorailemaan. Se mun tuttava Chris joka on suomessa skins partyjen järjestäjänä (jonka avulla sain nimeni listaan) anto illan aikana mulle drinksu lippui. Not Bad. Ihan sika huippu reissu. Mäkkärin kautta taksitolpalle venailee Riinan kaverin kyytii johka me sit hypättiin ja tultiin mun kämpille. Täysin nappi reissu (Y)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩