tiistai 11. kesäkuuta 2013

08062013

Waiting For The Night

Viikko sotkamossa hurahti ohitse aivan kun kiitäen. Lähdettiin siis matkaan 1.6 ja tultiin 8.6 Tosi kivaa oli ja kullan kans saatiin viettää laatuaikaa kaksistaan ja paljon. Kavereitakin kerkesin enemmän näkemään ku viimeks. Ei niitä saa ihan kokonaan unohtaa vaikka onki muuttanu pois ja on poikaystävä kenen kans olla. Mutta ei sen enemmittä mutinoitta.. Tässä ois hieman viikon ajalta kuluneita kuvauksia, anteeksi kännykkä laatu :




Käytiin porukoiden, kullan sekä iskän siskon miehen ja niiden lapsien kanssa pelaamassa fresbeegolffia vuokatin radalla sekä salmelankoulun radalla. Oli aivan huippua olla noin isolla porukalla. (8 ihmistä)
Koska aijjemmin kun oon käyny pelaa ni oon menny 2staan jonkun kanssa. Sekä no koulussa kans joskus ni siellä mun ryhmäs oli 4 pelaajaa. No joo ei me mitn kisattu kuhan viskottiin menemään ja katottiin kuka sai vähimmällä heittomäärällä ja täts it. Ei kirjattu ylös tai mitää.


Tiistaina olikin luvassa parturissa käynti heti aamusta. Oon suunnitellu monta viikkoo minkälaiset hiukset haluaisin.. Mutta toisin kävi sanoin parturille et elä leikkaa lyhyeks vaan tee muuten mitä haluat. No lopputulos tämä :



Grillailua ja itsetekemien hampurilaisten tekoa. Naminami maistuis varmaan teillekkin !


Torstaina mentiin mun mummolan rantamökille saunomaan ja grillaamaan kahdestaan kullan kanssa. Sit jäätiin romanttisesti sinne rantamökkiin yöksi. Ah olipa ihana ilta ! 


Matkalla  takaisin Jyväskylään pysähdyttiin Kuopioon ikeaan sekä uuteen kauppakeskukseen, matkukseen shoppailemaan. Ei siinä shoppailtua tuliki ja kultaki tuhlas melkee kaikki rahansa. No ei vaa, kaikkee hyödyllistä tarttu mukaan ikeasta ja muutama uus vaatekki löyti tiensä mun vaatekaappiin. 

Mahtava reissu ja taas jääköön tämä muistiin ikuisuuksiin asti! TSAO

2 kommenttia:

COMMENTS ! ✩