tiistai 11. kesäkuuta 2013

E-ei ei taida tietää tyttö, ettei mun mies oo vapaa vielä..




Reippaana oon ollu koko pvn. Aamulla soittelin sossuun ja kyselin mitä lappuja pitää sinne ottaa mukaan ku aattelin käydä myöhemmin ne laput sinne viemäs. Sit soitin koulu terveydenhoitajalle ja varasin sinne ajan. Sit lähdin keskustaan ja kävin siel sossus istumas hetken ja menin keskustaan pyörii kaupoille. Ei tarttunu mukaan ku yks kaulakoru h&m:ltä. Kävi hyvä tuuri ku just ajoin keskustaa pyöräl ni rupes sataa vettä. No veden tulo loppu ja lähdin sit takas kämpille. Heti ku pääsin kämpille vettä alko taas tulee ku saavista. Illemmasta olin mun kaverin riinan kaa ja tein huomiseks kullalle ja mulle kuningatar- jäädykettä. En malta odottaa meillä on kullan kanssa keskiviikkona 6kk päivä. Huhhuh kuinka aika on menny nopiaa ! 


Ah nami, keittelin tossa pottu-maitoo. En oo koskaan sitä vielä täs 11 kk aikana keitelly omalla kämpilläni mutta tästäpäivästä lähtien kyllä teen ainaki joka viikko! Muutamia vuosia sitten kun vietin mummolassa paljon aikaa niin pyysin aina mummoo tekemään pottu-maitoo (itse tykkään syödä sen sipulin ja voin kera)

Ah niin yksinkertainen mutta ihanan kesäinen ruoka, tulee just mieleen se ku ollu penskana kesällä mummolas serkkujen  kanssa ja sit mummo tehny pottumaitoo. Mut sit on tullu kinasteluu ruuasta ku ruoka meinaa loppua et kuka saa viimeset sieltä kattilanpohjalta.

6 kommenttia:

  1. Samat nostalgiset lapsuudenmuistot, pottumaito mmm! :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä niiin jotain älyttömän hyvää :))

      Poista
  2. Oij, miten ihana banner c:

    myrulesare.blogspot.fi

    vuosimallia -97 oleva tyttö Keskisuomesta, kamerana Canon 550D, harrastelen bloggailua, valokuvausta, kokkailua ja musiikkia. Joten blogistani löytyy aiheita edellisiin asioihin liittyen (: Jos sie kommentoit mulle, kommentti lentää sullekkin!

    VastaaPoista
  3. Vähänkö sun blogissa on söpö ulkoasu! Valkosta ja pinkkiä! <3 Ja tykkään myös sun bannerista ihan hirmusesti! :)

    http://jaljubljutebjat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Jep kuuluukin mun lemppari väreihin <3

      Poista

COMMENTS ! ✩