sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

J sydän T skriivattu syvälle sydämeeni

"Lupaathan sä olla ikuisesti oma kultani/ Oot ajatuksissani oot aurinko mun taivaal/ Rakastan sua yli kaiken vaikkei kauaa aikaa/ Olla yhdes oltu vielä mutta tässä on taikaa/ Sen huomaa heti kun oot poissa sua niin kaipaan/ Oot puolet mun sydämestä puolet mun elämästä/ Jos tää olis unta en koskaan haluis herätä mä"






Sain kullalta mitä ihanimman 6 kk lahjan! Ah pinkin kellon < 3 

Edellisen (Jet set) merkkisen kellon tarina oli semmone et se kerkes olla mulla vuoden ja sit se meni sököks. No vein sen sotkamoon takas liikkeeseen jossa se oli 3-4 kk ja ei kuulunu koko kellosta mitää no otin yhteyttä ni koko kelloo en tullu sit saamaan koskaan takasi vaan valihtemaan liikkeestä sillä hinnalla jotain muuta. Olin pettyny koska en saanu samanlaista kelloo takas, vaikka oli luvattu et saan takasi sen. No onneks löysin sillon kultasen jet set kellon tilalle mut se ei korvannu sitä muovista bling bling jet set kelloo. 

Kulta "ihanarakasmussukka" oli ostanu sit mulle tollasen, Ah rakastan isoja kelloja varsinki just ton tyylisiä. Mulle kellot on osa mun ulkonäköö, aina vaatteiden mukaan voi yhdistellä niitä sekä käyttää koruina vaateyhdistelmissä. Tota kelloo kyl tulen käyttämään niin paljon! 

Nyt kun saisin viel suoritettuu oman osani puolvuotis lahjasta, niin ois tosi kiva. Harmi vaan et en ehkä saa toteutettuu mun suunnitelmaa koska en löydä mistään Jkl liikkeistä sellasta mitä oon kuvitellu. No toivottavasti jostain semmone sattus tielle ni pakko hankinta se on.. Makso mitä makso! On tää sentää niin "suuri" juttu! HEH


Mitenkäs teillä, ovatko poika/ tyttöystävienne lahja valinnat /hankinnat mielyttäneet teitä? 

5 kommenttia:

  1. Mun poikaystävä osti mulle 1-vuotis lahjaksi ps3:lle erään pelin.. No ajatus kai se tärkein oli :D

    VastaaPoista
  2. Ihana toi kello ja ihana blogi :)


    stepbystep-melissa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Oooooh, toi on kyllä ihana! Mä en oo koskaan osannut käyttää kelloja, mutta kauheesti tekis mieli opetella, kun nykyään on niin paljon kaikkia kivoja erilaisia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja siis tosissaan kellot menee ihan yhtähyvin koruina. Ite en taas osaa pitää käsikoruja laisinkaan kun tottunut pitämään kelloja aina käsis :DD

      Poista

COMMENTS ! ✩