perjantai 5. heinäkuuta 2013

REENIÄ REENIÄ




Heipähei. Heinäkuun alku ei menny ihan niinku suunniteltiin. Erosin poikaystävästäni ja oon nyt ollu ihan paskana sen takia. Mutta sille ei voi vaan yksinkertasesti mitään. Aika näyttää mitä tapahtuu ja uudet kuviot jo häämöttää. Päivällä menin pyörällä keskustaan ystäväni Tiian luokse käymään, kun kaipasin juttelu seuraa. Kahvittelujen jälkeen kävin salilla ahkeroimassa puoltoista tuntia. Enimmäkseen tein jaloille ja keskivartalolle. Siitä sit menin ystäväni Jonnan luokse ja jatkettiin matkaa mun kämpille pyörillä kuokkalaan. Siinä rupateltiin ja vaihettiin kuulumisia sit viel Riinaki sattu paikalle ja sit oltiinkin kolmistaan mun kämpillä. Riina lähti kotia nukkumaan ja minä aattelin et vielä lähen ahkeroimaan ja käyn kiertää jyväsjärvee ympäri rullaluistimilla. Jonna jäi mun kämpille oottamaan mun paluuta "pieneltä iltalenkiltä". Ah kuinka rentouttava oli vaan painaa menemään eikä huolenhäivää mistään. Kyllä mä oikeesti nyt sain sen liikuntaintoni takas, koska haluun näkyviä tuloksia. Paras tässä on se että kun nyt erottiin niin pystyn paremmin keskittymään itteeni ja reenaamiseen.

Huomenna onkin ilouutisia, oon lähössä Kajaaniin kaverilleni Riikalle. En kyl vaa yhtää tiiä kauan reissullani vietän aikaa. Koska nyt kaverit on etusialla mun elämässä. Haluan viettää mahdollisimman paljon aikaa heidän seurassaan että unohdan menneet ja keskityn tulevaan! Näihin näkymiin TSAO !

1 kommentti:

COMMENTS ! ✩