keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

MATKA KOTIIN KAINUUSEEN !



Keskiviikkona lähin matkaamaan kohti kainuuta junalla päivällä. Illasta olin perillä kajaanissa ja sit menin ystäväni Riikan luokse kyläilemään. Riikka ei ollu ees ehtiny kunnolla muuttaa ku just oli kämpän saanu, käytiin kaupasta ostamassa ruokatarvikkeita ja päästiin iha "oikeen" kodin tuntuun. No iltaha suju niin et nähtiin kavereita ja pidettii hauskaa. Olin lauantaihi asti sit Riikalla ja perjantaina oltiin onnelassa bailaamassa ja yöllä käytiin paltsikalla uimassa, ihan ihmeellinen päähän pisto saatiin et baarista suoraan uimaan vaatteet päällä. Huhhuh van olipaha hauskaa ja sai nauraa iha hirveenä ! Lauantai illasta olin sit kotona joskus 10 aikoihi ku ajeltii meijä porukoide avoautolla.






Sunnuntaina sit oltiin porukoiden kanssa mummolan mökillä. Paisteltiin makkaraa, uitiin ja käytiin veneilee siskon ja ukin kanssa. Oli huizia, ekat ajelut tälle vuojelle. Illasta mun serkku mari tuli meidän kyytiin ku ajeltiin avoautolla. Jäätiin sit kyydistä pois ja jäätiin kylille hengailemaan. Ajeltiin ja nähtiin kavereita. Oli tosi muksa pv. Ihana olla sillee "pitkäst aikaa" taas sotkamossa. Nyt ku on kunnolla aikaa mennä ja tulla ni on toooooosi jees. Lisää kuulumisia saatteki sit loppuviikosta kuha jaksan kirjotella mitä kaikkee mulle kuuluukaan ! TSAOO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩