keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

VIIKKO 3 LAPSEN KOTIÄITINÄ







Sain sunnuntaina kaveriltani Reetalta viikoksi auton lainaan kun hän lähti helsinkiin. Joten ollaan sit Riikan kaa ajeltu ja tehty maakuntamatkailua. Tiistaina käytiin kirppareilla shoppailee ja mukaan tarttu ihanat neon pinkit korkkarit, ruskee mekko ja vessaan sellanen pinkki teline/ kärry pesuaineille. Keskiviikkona sit käytiin muutamalla brassa ja lähettiin sit Riinan porukoille ku he lähtee viikoks ulkomaille ni minä ja Riikka sit mennään hoitamaan heidän 2 ihanaa koiraa. Viikko on iha hyvin sujunu niiden kanssa ja auton saanti lainaan on helpottanu tosi paljon kulkemista. Oon muute nyt ruennu kulkee töissäki ! Jee vihdoin minäkin saan vähä ylimäärästä rahaa. Oon käyny leipomon kahvilas tekemässä hugi vuoroja 6 eri päivänä. Tosi mukavaa hommaa ku saa pistää esille pullaa/ leipää/ muita leivonnaisia ja sit ku kassalla päivät pitkät. Oommä siel leipomonki puolel ollu tekemäs muutamia hommia esm. pussittanu leipii / pistäny pellille leivonnaisii ja paistanu. Riikka sillanaikaa ku oon ollu töissä ni hoitanu koiria. Mukavasti menny tää koko viikko. Menny jopa aika niin nopeesti ettei oo ees huomannukkaan. Voisin viel lisää kirjottaa noista ihanuuksista toisessa postauksessa, niin saatte tekin nähä miten ihanien koirulien kanssa mä oon viikon viettäny. Seuraaavaan kertaan TSAOO !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩