tiistai 5. marraskuuta 2013

PIENEN TAUON JÄLKEEN...

Oon taas ajatellu jatkavani blogin kirjoitusta. En ees toisaalta tiiä miks en oo kirjotellu, ehkä se vaan on ollu sitä kiirettä ja sellasta ettei vaan oo tullu kirjotettua. Okei ostinhan vihdoin ja viimein minäkin älypuhelimen elokuussa joten ehkä veikkaan et myöskään sen takia en oo sit kirjotellu koska en enää vietä koneella aikaa. Miten mulla nykyään menee, niin mulla menee erittäin hyvin. Just suoritin tossa työssäoppimisen eräässä baarissa ja sain siitä sit arvosanaks K3 ! Josta oon erityisen tyytyväinen koska oikeesti ainsaitsin sen, koska näytin että tahdon olla siellä ja tahdoin oppia kaikkea uutta jokapäivä. Siitä iso kiitos ketkä oli opettamassa mua siellä. No ei mitäs muuta täytin syyskuussa 20 vuotta vihdoin ja viimein. Ei mulle oikeistaan sen erikoisempia kuulukkaan. Ja tarviiko sitä toisaalta aina kuuluakkin. Hehehe.

Mutta siihen "tauon jälkeiseen". Ajattelin nyt sitte kuvien ja kollaasien avulla hieman palata tähän blogin puoleiseen. Luvassa ois myös jossain vaiheessa kuhan innostun niin blogin ulkoasun muokkaus koska tää sama vanha on ollu jo muutamisen vuotta ehkä? hah no ei ihan.

Luvassa siis parhaimpia paloja kuluneelta 5 kuukaudelta !

HEINÄKUU


Oltiin kaverini Riinan luona, Riikan kanssa vahtimassa viikko Riinan koiria kun he olivat ulkomailla lomalla. Kokkailtiin vaikka ja mitä, tässä siis yksi ihana kokonaisuus.

ELOKUU




Helsingin reissu Riinan kanssa weekend festivaaleille. Ensvuonna niiiiiin salee uusiksi, oli niin kreisi meno!


Uusi lävistys tuli hankittua. Kielikoru nimittäin ! Ei ookkaan haaveiltu ku semmoset 5 vuotta että ottais. 

Koulu alko ja päästiin tekemään hirmusesti juomasekoituksia.

SYYSKUU





20-vuotis synttärit jotka vietin kämppiksieni kanssa. Syötiin lime-juustokakkua ja juotiin valkoviini- Shangriaa. ai nami että maistuis nyttenki ku kattoo noita kuvia !

LOKAKUU

Työssä oppiminen on kestäny sen koko lokakuun niin mitä parempaa siitä enää sit ees voi sanoakkaan? Mulle ei oo ees mitään kummosta koko kuukautena tapahtunu, niin joten se olkoon kuukauden kohokohta.

Palaillaan vähän enemmän sitten uudemmissa postauksissa minun kuulumisiini ! TSAO

2 kommenttia:

  1. Hitsi ku tuo booli näyttää hyvältä! damn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli tosihyvää mutta todella makeaa ku sitä kittas tarpeekseen :DD

      Poista

COMMENTS ! ✩