lauantai 15. helmikuuta 2014

ARMIN VAN BUUREN


IIIK, en vaan käsitä Weekend Festivaaleista asti oon oottanu et pääsisin uudelleen Arminia katsomaan.  Kun kuulin että Arminin olis tulossa Helsinkiin keväällä niin rupesin heti miettimään mahdollisuuksista et onko rahaa matkustaa, yöpaikkaa ja vielä et ostais liput sinne keikalle. No päätin että odotan kesään asti, et kyllä se jonnekkin festareille tulee minne oon meinannu mennä. Tässä syksyn ajan oon sit osallistunu noihin facebookin arvontoihinet voita vip-lippuja sinne keikalle jne. Nooh keskiviikkona heräsin puhelun soittoon ja sen jälkeen menin facebookkiin. Näin taas uuden kilpailun kyseiselle keikalle johon en ollut osallistunut, joten päätin osallistua kilpailuun ja jatkaa uniani. Kolmen tunnin päästä heräämisestäni olin saanut viestiä Gigantilta että olin voittanut itselleni lentoliput, hotelliyöpymisen ja liput Armin Van Buurenin keikalle joka on 22.2- 23.2 Helsingin messukeskuksessa. Kilpailun voittoon kuului myös +1 kaveri joten eipä tarvinnu kauaa miettiä että kuka, valitsin mukaan reissulleni rakkaan ystäväni Riinan. Heti viestin luettuani soitin ystävälleni Riinalle että olin voittanut kyseisen kilpailun ja otan hänet mukaan. Molemmat kiljuttiin puhelimessa kurkku suorana että kuinka siistiä onkaan päästä tommonen kokemaan. 


Harmi vaan että voitto ei ollut VIP ominaisuuksilla, mutta kyllähän me tästäkin jo osataan nauttia ihan varmasti. Samana päivänä onkin helsingissä asuvan ystävämme syntymäpäivät joten lähdemme viettämään niitä sitten keikan jälkeen jonnekkin hänen valitsemaan baariin keskustaan. Huhhuh en malta oikeesti oottaa ensviikonloppua. Muutenkin ensviikosta on tulossa jotain niin huippua, mutta siihen palaillaankin myöhemmässä vaiheessa ! TSAO

2 kommenttia:

  1. Onnea hurjasti ja hyvää keikkaa.Aina kannattee kokeilla onnea kilpailuissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia paljon ! Tämä voitto kyllä oli niin tarpeen :)

      Poista

COMMENTS ! ✩