sunnuntai 4. toukokuuta 2014

FRIENDS FOREVER




Heipsulivei, taas on vähä vierähtäny aikaa viimepostauksesta koska mun kone tilttas lopullisesti ja en saanu sitä aukastua. Joten sit Toni asensi uuden käyttiksen siihen ja niinhän se tomi sen päivän ja tiletti uudelleen. Nyt torstaista asti kone on ollu Tonilla korjuussa et se asentaa siihen uuden käyttiksen ja asentaa kaikkia ohjelmia siihen. Nyt mullakin pitäs taasen olla ihan toimiva kone jolla kirjotella tänne useemmin.

Lähinnä mun mielessä ekana on nyt pyöriny se kun kämppikseni muutti pois sunnuntaina meidän solusta. Siri kerkes olla viime elokuusta asti mun kämppiksenä ja meistä tuli kyllä todella hyvät ja rakkaat ystävykset. Vietettiin viimeviikolla tyttöjen päivää käymällä syömässä Subwayssa ja siitä hengailtiin sit kaupungissa tovi ja mentiin kämpille takasin ja keksittiin että mennään kauppaan ostetaan Sirille blondi väri ja värjätään sen rastat sähkönsiniseks. Samalla kauppareissulla ostettiin jäätelöö kahtaa eri makua ja kastiketta. Ajateltiin että järkätään pikku piknik meidän partsille. No ilta siinä meni hiuksia värjäillessä ja höpötellessä kaikenlaista. Viikonloppuna sit ruettiin pakkaamaan yhdessä Sirin tavaroita kasaan koska sunnuntai aamuna hänellä oli muutto. Haikee olohan siiitä jäi ku ovi pamahti kiinni viimesen kerran. Mut onneks me luvattiin et nähdään usein ja aina sillo ku Siri on Jyväskylässä käymässä.

Naureskelin tossa et mulla on kerinny olemaan jo 5 eri kämppistä tässä sinä aikana ku oon asunu solussa. Kun muutin niin mulla oli silloin 2 kämppistä jotka muutti siitä sit 1-2 kk päästä ja asuin sit siinä koko kesän yksin kunnes elokuussa muutti Siri ja Emmi. Emmi muutti joulukuussa pois ja hänen tilalle tuli sit uus. Ja no okei sehä mulla vieläkin on kiämppiksenä, mutta en oo koskaan tutustunu siihen ihmiseen ja vähä veikkaan etten tulekkaan koskaan tutustumaan. Loppujenlopuks onneks se ei siel hengaile paljoo ni voin sanoo et "periaatteessa" asun yksin. Toivon että siihen Sirin tilalle muuttas joku uus vasta syksyllä. Odotan toisaalta innolla et siihen tulis uus koska kämpillä on todella yksinäistä. Oon kyllä tassä jo tovin miettiny muuttoo tuosta pois ihan omilleen, koska soluelämä on toisaalta hermoja raastavaa. Kuhan oon saanu rahaa kerättyä vähän kasaan niin kyllä mä aijon muuttaa vuokralle jonnekkin rivitalopätkään. Se ois jotenkin niin unelma.

Onko kellään lukijoilla omia kokemuksia soluelämästä? :)

4 kommenttia:

  1. Ei ole kokemusta ja en usko et viihtyisin =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo onhan tässä huonoja puolia monia, mutta noh halpa asua koulun oheella :)

      Poista
  2. Ihanat noi jäätelökupit! Ei oo kokemusta itellä, mutta mitä oon seuraillu kavereiden soluasumista ni ehkä vähän hirvittää, kun itsellä edessä ensi syksyä ehkä :D

    http://kikkels.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooh ei se niin kamalaa ole :D Mullaki on tosi matala vuokra ja siihen sisältyy netti,sähkö,vesi. Ni kyllä tässä on kelvannu asua :)

      Poista

COMMENTS ! ✩