perjantai 16. toukokuuta 2014

TWO WEEKS LEFT




Loppupeleissä ei täs enää hirveän pitkä aika ole valmistujaisjuhliini. Joten päätinpä perustaa tapahtuman nimellä "Janita's PINK graduation  party". Kun on minä ja minun järjestämät bileet kyseessä, TOTTAKAI teemana on pinkki. Oon ruennu jo kattelemaan kakku ohjeita ja ideoita. Suurinpana haaveena mulla ois tedä 2x kerroksinen täytekakku. Mutta haasteena tulee se että milläpä saat aikaseksi tehtyä kahta eri kokoa olevat kerrokset kun olemassa on vain yhden kokoinen kakkuvuoka. Rahaa mulla ei hirveesti oo ostaa uusia juttuja muuta kuin sitten ainekset tms. Seuraavaks haasteeksokerimassastao s nousee sokerimassa- kukat. Ne on niiiiiiiiin kauniita ja mä haluaisin tehdä niitä kakkuni päälle tosi monta. Mutta ei siihen sä tarvitset kans muotteja ja kaikkee että saat täydellisen. ÄH ehkä tyydyn tekemään sokerimassasta ruusuja. No saa sitten parin viikon päästä nähdä minkälainen vedos siitä tulee koska en ajatellut tehdä koe vedosta ollenkaan.  Ajattelin myös juhlissa tarjota voileipäkakkua sekä jotain suolasta piirakkaa. Illanpäälle ois tarkotus tekasta boolia ja juhlia kavereiden kanssa iltaa ja siitä lähteä juhlimaan baariin. 

Oon käyny jokaisen JKL vaatekaupan läpi ja mä en vaan löydä itselleni sitä täydellistä mekkoa jonka haluaisin. Okei monia hyviä vaihtoehtoja on löytyny, mutta tiiätte varmaan sen tunteen kun löydät jonkun asian ja mietit vaan hetken että "noh mä tiiän et vielä parempi ja ehkä halvempikin vaihtoehto löytyisi jostain jos en vaan nyt ostaisi tätä". Tällä meiningillä olen kulkenut kaupasta kauppaan ja toivonut löytäväni sen täydellisyyden. Saa nähdä löydänkö sitä rakkaus mekkoa mistään vai joudunko vain ostamaan sen #2 vaihtoehto mekon tilalle. 

Jännityksellä jo odotan että nää viimeset 5 pv työssäoppimista menis niiiin nopee et pääsis alottaa loman vieton ja odottamisen valmistujaispäivää varten. Huhhuh kyllä on menny 2 vuotta nopeaa. Muistan kun vielä ensimmäisiä postauksia täältä jyväskylästä kirjoittelin asuntolassa 2 vuotta sitten. 

9 kommenttia:

  1. saat kakskerroksisen kakun sillä yhdelläkin vuoalla, teet kaks samankokoista kakkupohjaa ja leikkaat toisesta vaan pienemmän :) ja sokerimassa ruusuihin on netissä hyviä ohjeita, itsekin teen aina ihan vapaallakädellä, en oo tainnut muotteja käyttää ikinä :D laita sit kakusta kuvaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh enhän mä ollenkaan tajunnut että mä voin sillä samalla tehdä sen toisenkin kerroksen :D Kiitos paljon ! Joo mä oon koko aamun kaikkee vinkkejä ja niksejä noiden koristeiden tekoon katellut. Nyt suurimpana mieles mitä oon ajatellu kokeilla on tehdä sellaisia isoja pinkkejä pionin kukka koristeita itse värjätystä sokerimassasta. Ois niiiin upeen näköisiä siihen kakun päälle. Mutta kuka tietää miten ne voi ekakertalaiselta onnistua vai meneekö ihan pieleen. :C

      Poista
    2. Olin just tulossa kirjottaa samaa kun Marika! :) Toivottavasti onnistuu kerroskakku, laita sit kuvia juhlista! :)

      Poista
    3. Ootko kattonu esimerkiks hersecret.fi:n mekkovalikoimat? :) Sielä on ilmanen toimituskin!!

      Poista
    4. Tottakai oma postaus tulee sitten juhlista aikanaan :) Toivon itsekkin suuresti että kakku sekä muut tarjottavat onnistuvat. Mekkokin löytyi viimehetkellä, eikä tarvinnut tilailla :)

      Poista
  2. Oi miten ihanan näkösii mekkoja! Ja pinkki on väreistä parhain, for sure <3 :D

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tais olla only tai joku veromoda mis kävin sovittamassa noita mekkoja. Kyllä olii ihan kivoja päällä mutta ei löytynyt sitä valio yksilöä valitettavasti :C TOTTAKAI pinkki on parhain !

      Poista
  3. Meinaatko pitää Sotkamossa ollenkaan juhlia vai vain kavereille ja Jyväskylässä?:) miksi näin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole aikonut ollenkaan pitää mitään pippaloita kotipuolessa :) Nykyään asun täällä Jyväskylässä omassa asunnossani ja en näe tarpeelliseksi juhlistaa Sotkamossa valmistumistani mitenkään. Harmillista kyllä että en kerkeä edes kunnolla käymään kesän aikana Kainuussa, koska aloitan työt täällä Jyväskylässä :)

      Poista

COMMENTS ! ✩