tiistai 24. kesäkuuta 2014

SUMMERTIMESADNES


Viimeviikosta kävin pyörähtämässä viikon ajan Kainuussa taas pitkästä aikaa. Kyllä oon tätä oottanu et pääsee syömään grilli ruokaa  ja uusia perunoita, ehkä jotain niiiiin parasta kesässä. Keskiviikosta - lauantaihin vietin aikani sotkmossa sukulaisten luona vieraillen. Muutamia kavereita kans kerkesin moikkaamaan reissuni aikana. Harmittaa ku muutamat ei varmaan edes viitsinyt vastata mulle puhelimeen tai jotain ihmeellistä selittivät etteivät voisi nähdä. Kyllä alkaa huomaamaan oikeesti sen että kaveruus ei enää heidän ihmisten kohdalla päde niinkuin ennen.

Lauantaina Riikka tuli hakemaan mua Samin kanssa Sotkamosta. Käytiin parissa kaupassa ja mentiin Riikan luokse hengailemaan ja juomaan kuoharia vaikkapa hyvän sään vuoksi. Siitä on jotenki tullu joku perinne et AINA ku meen kajaaniin samana päivänä juuaan muutamat, ryypätään tai jotain sinne suuntaavaa. No niin kävi tälläkin kertaa joka toisin oli aika extempore ilta. Joskus 23-00 keksittiin että hommataan kuski, lähdetään Iisalmeen ajamaan (n.90 km matkaa kajaanista)  ja mennään sinne baariin. Hommattiin kuski ja lähettiin reissunpäälle. Ihan ekaks mentiin Janoiseen Puumaan, kun täytin 18 oon käyny siel viimeks ja siitälähtien oon halunnu viiä Riikan sinne koska se on semmonen inside läppä oikeestaan. Iltaan sattu vaikka ja mitä. Ei vaan voi kun nauraa kun ajattelee. Tiistaihin asti vietin aikaani kajaanissa nähden kavereita ja hengaillen Riikan kanssa. Taas mahti Kainuu reissu, kaikkien niiden muiden joukossa! Iksu jo kaikkia rakkaita.  XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩