keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

GIRLS TIME


Maanantaina sain yövieraaksi mun entisen kämppiksen ja meidän yhteisen kaverin. Oli oikein ihanaa et vielä kerkeen näkemään heitä koska he muuttaa pois jyväskylän seudulta eteläänpäin. Maanantaina olin töissä sen 6 tuntia (joka muuten on tosi outo työvuoro, kun nyt on painanu vaan pelkkää 8-9 tuntista päivää). Lähin alpan rantaan ajamaan keskustasta koska meillä oli Tonin kanssa puhe mennä uimaan. Noh kävi niin että tuli kamala vesisade ja ei me sit mentykkään. Pari tuntia juteltiin vaan puun alla ja odoteltiin vesisateen loppua. Siitä lähdin keskustaan takasin koska mun ystävät ootti siel mua. Noh lähettiin kuokkalaan päin ja vanhojen aikojen kunniaksi mentiin raamaan yhille. Siinä yhdentoista aikaan mentiin mun luo ja valvottiin vielä höpötellen semmonen neljä tuntia. Kaverini Sirihän siis viipyy mun luona torstai tai perjantai iltaan asti joten keritään todellakin viettämään laatuaikaa kahdestaan vielä monen päivän ajan.

Tiistaina lähdinkin aamusta tyttöjen mukaan keskustaan, kun toinen meni töihin ja toinen lähti kotiapäin Joutsaan. Ite menin shoppaamaan, todella huonolla menestyksellä. Mukaan lähti muutama shampoo pullo ja pinnejä tukkaan. Musta on jotenkin tullu nirso tai pihi tai jotain ku en vaan osta mitään koska se mitä haluan maksaa niin paljon. Sit ku saisin halvalla, mietin vain että käytänköhän mä tota vaikka siis tartteisin sitä vaatetta tai asiaa.. Noh paras puoli on se että rahaa ei menny mihinkään turhaan.

Tiistaina illasta käytiin Tonin kanssa leffassa kattomassa Dawn of the Planet of the Apes -leffa. Toni on halunnu jo varmaan vuoden mennä kattomaan tota leffaa ja nyt kun sitä näytetään niin tottakai sit mentiin kattomaan se. Leffa aluks oli jotenkin semmonen mäh, tylsä. Mut ekan 20 min jälkeen leffa alko kiinnostamaan ja loppuakoden kaikista eniten. Leffa arvosanaks antasin 4/5 Todellakin jos oot miettiny meneväsi katsomaan juuri tämän leffan joskus niin suosittelen (viimeistään ainakin seuraavana superpäivänä).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩