sunnuntai 20. heinäkuuta 2014

MUSIC IS MY PASSION


Hyvät säät vaan jatkuu. Putkeen muutamana päivänä tullu semmonen 15-30 min vesisade kuuro ja sit taas hyvä sää jatkukoon. Onneks käyny aina hyvä sägä ja oon aina ollu jossain kaupan sisällä kun nää kuurot on iskeny.

Ärsyttää aivan himona koska en oo pääsy vielä käymään millään festareilla ja nauttia siitä fiiliksestä ja musasta. Kesässä just parasta on se kun pääsee kavereiden kanssa nauttii hyvästä säästä ja siitä musasta.. AH voin vaan jo nähdä unta tulevasta Weekend Festivaalista minne oon menossa ens kuussa. Lippuhan mulla on löytyny jo siitä päivästä alkaen kun liput tuli vähän halvemmalla ennakko myyntiin.  Oon varmaan jo aijemmin ehkä hypettäny just siitä et oon menossa weekendiin. Mutta mä en vaan malta odottaa.

Ollaan mietitty Riinan kanssa et ostettas jotkut tiimivaattet sinne, mutta ei olla vielä saatu aikaseksi ostettua mitään. Joten minähän ostin jo varmuuden vuoksi tollasen peplum paidan Ginatricotista alennusmyynnistä (5€) Kattelin tota joskus aijemin käydessäni että oispa iihana kesäpaituli, mutta sillon se jäi vielä kaupan hyllylle koska ei ollu varaa ostaa. Aina pitää jotenkin varautua ja olla vara suunnitelma. Vielä kun löytäs toiselle päivälle jotain kivaa päälle pantavaa niin ois tosi mukava. Että ois ihan varmuuden vuoksi sit vaatetta jos ei hankitakkaan mitään tiimi vaatteita.

- JOKO SINÄ OLET OSTANUT WEEKEND LIPUN? Ketä juuri sinä odotat eniten esiintyvän siellä?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩