torstai 31. heinäkuuta 2014

Samsung GALAXY Tab3 (WIFI)


Tosissaan toissa päivänä ostin Samsung GALAXY Tab3 Book cover for 7.0"- suojan mun tabletille, oikeen onnessani olin kun sain niin halvalla (34.90€). No menin kotiin ja rupesin asettelemaan kuorta tabletille, niin huomasin että se oli noin 1 cm liian suuri. Sitä huudon ja raivon määrää.. Se gigantin myyjä ei edes kertonut minulle että noita Tab3 - voi olla montaa eri mallia.


Tosissaan eilen sitten kävin palauttamassa sen  Samsungin oman ja otin rahat palautuksella itelleni takaisin. No liikkeessä ei ollut enää ollenkaan jälellä mun malliin sopivia kuoria, niinpä suuntasin anttilaan. Jossa huomasin sitten että sielläkään ei ole ollenkaan sopivia kuoria. Kunnes löysin tuollasen Trust- merkkisen kotelon joka oli " For galaxy tab3 7.0" Oikea hinta tuolle kotelolle oli 29.95€ mutta huomasin että se oli alennettu 13.00€  No siinä laitoin viestiä Tonille että kannattaako ostaa ja Toni oli sitä mieltä että kannattaa. Pienen empimisen jälkeen lompsin kassalle ja ostin tuon kuoren. Jännitin parituntia ja kunnes pääsin kämpille. Juoksin heti tablettini luokse ja oikein revin sen paketin auki ja rupesin mallailemaan. KYLLÄ SE SOPI ! Olin niin onnesta soikeana että se mahtui ja ei ollut hukkaostos. Puolen vuoden ajan mulla on pitäny ostaa kotelo tolle mun kuorelle ja nyt vihdoin sain sen hankittua.

Kyllä mua toisaalta ärsyttää että en sitten saanutkaan "aitoja" samsungin kuoria tolle mun tabletille, mutta loppujen lopuksi ajattelen näin että kuhan mulla on joku suoja siinä niin se ei laukussa kolhiinnu yms.

- Jos omistat samaisen Tab3, niin mistä sinä olet hankkinut kuoret tablettiisi? Vai tilaatko kuoresi jostain netistä?

2 kommenttia:

  1. Mulla on samsung tab 2 ja tilasin siihen sellaset söpön pinkin pingviinikuoren ebaystä.Puolison tablelle tilasin tuon tapaisen ku sulla =)

    VastaaPoista
  2. kivan olonen blogi ja hienoja kynsilä! http://nailsandlove.blogspot.fi/ itse kirjoittelen kynsiblogia vaikkei taitoa kauheasti olekkaan niiden teossa:)

    VastaaPoista

COMMENTS ! ✩