lauantai 19. heinäkuuta 2014

WEEKEND QUESTST





Viime viikonloppu  olikin oikein ihana kaikin puolin. Tytöt tuli perjantaina illasta mun luo käymään ja siitä sit Riina lähti Passioniin töihin ja me suunnattiin Reetan kanssa Gigglin Marliniin sekä Brahan. Noin 2 jälkeen Riina tuli Brahan kans kuhan se pääs töistä. Ilta oli mukava, siihen kuulu hirveesti tanssimista ja hirveesti paskan jauhantaa.

Myös viikonlopun ajaksi sain ihanaisen pienosen Milon mulle kaverilta hoitoon kun hän lähti reissuun viikonlopun ajaksi. Milo on n. 7 tai 8 kk oleva VenäjänToy terrieri.
Oikein reipas ja rasavilli pikkunen.

Veikkailtiin Milon omistajan kanssa että se saattaa mun työpäivän aikana pissata tai kakkia  kämpän sisälle. Mutta ei koko viikonloppu suju oikein mallikkaasti ja mitään edeltä mainittua ei päässyt käymään. Johtunee kai siitä et käytiin Milon kanssa niin pitkillä lenkeillä, jolla minä sit sain lauantai ilta/ yöstä kärsiä.. Jotkut öttimönkijäiset ja paarmat puri mut ihan kunnolla. Joka paikkaa kuumottaa, sekä tollasia punasia länttejä ja muutamissa niissä on tollasia rakkuloita tai jotain??

- Kenellään muulle koskaan sattunu moista? Kyllä on ilkeitä, näin viikon kortisoni hoidon jälkeenkin nää läikyt näyttää samalta.

2 kommenttia:

  1. ite tulin muutama vuosi sitten allergiseksi sääskille ja mulla tulee isoja mustelmia jalkoihin.Outoa sinänsä koska suurimman osan elämästäni asunu lapissa ja kai mie oon vierottunu niistä niin paljon etelässä asuessa.Onneksi ei tarvi usein kärsiä tuosta =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis itsehän olen kans kainuusta ja ei mulla koskaan siellä näin pahoja puremia ole tullut :o Liekkö nämä eteläisemmät ötökät sitten pahempia :D

      Poista

COMMENTS ! ✩