perjantai 18. heinäkuuta 2014

WEIGHT LOSS PLANS


Tosissaan aloitin taas tuossa kuun alusta terveellisemmän elämän, rupesin tarkkailemaan tarkemmin mitä suuhuni pistän laskemalla kaloreita. Oon päättäny et 1200 kcal kun päivässä pysyy niin hyvin menee. Joinain herkku päivinä saa mennä sit 1500 kcal. Muutaama on mulle askiin laittanu kysymystä et mitä mä sit syön? No nyt vaihtelevasti kun mulla on töitä ni en voi tarkkoihin kellonaikoihin syödä. Mutta suurinpiirtein niin että kun :

Herään syön kananmunaa/ hedelmää/teetä tai rahkaa/marjoja/teetä.

Ennen töitä syön jotain lämmintä ruokaa.

Töissä eväänä hedelmää / rahkaa / protsku smoothieta ym. tai jotain kevyttä. KAHVIA!

Töistä päästyä syön jotain lämmintä jos on hyvin aikaa. Jos ei ole aikaa niin syön jonkun kevyemmän iltapalan / välipalan / teetä.

Tosissaan löysin alennuksesta cittarista ihanan pinkin sydän vaa'an, hintaa sille jäi vaan vaivaset 7 € Kyllä nyt kelpaa ittensä punnita parin viikon/ kk välein. Ainakin tällähetkellä kun 3 vk on kulunu tän prosessin alottamisesta, huomaa kuinka nesteitä on lähteny ja on tullu paljon kevyempi olo.  En voinu vastustaa kiusausta käymällä puntarilla ja KYLLÄ se näyttää pari numeroo kevyempää. Siitä on hyvä jatkaa kun näkee tulosta syntyvän.

Makean himo mulla on poistunu mekein kokonaan, mut siis niinä päivinä kun sulla on tosi paska olla tekee mieli ihan hirveesti herkutella ja syyä kaikenmaailman roskaruokaa yms. Mut ei auta syö sit vaikka yliannostuksen kaikkee hedelmiä et lähtee se makean himo. Sipsit ja suolaset ruuat oon korvannu sit taas minisuolakurkuilla tms, joo ne kurkut on niiiin hyviä. Muutama semonen ruuan yhteydessä ni ei taas tee mieli mitään sipsejä tms. Kyllä tää tästä, joskus mä vielä oon sen parikymmentä kiloo keveempi, siinä sit on hyvä elää ja pitää ittensä kunnossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

COMMENTS ! ✩